۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۹

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خبر داد؛

شهردار جدید اراک در انتظار صدور ابلاغ

شهردار جدید اراک در انتظار صدور ابلاغ

اراک- رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: شهردار جدید اراک به محض صدور ابلاغ، معارفه می‌شود.

سید وحید میرنظامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین روند انتخاب شهردار کلانشهر اراک اظهار کرد: مقرر شد بعد از بررسی صلاحیت‌های لازم توسط وزارت کشور و به محض صدور ابلاغ علیرضا کریمی، معارفه شهردار منتخب اراک انجام شود.

وی ادامه داد: در جلسه نهایی انتخاب شهردار در صحن شورای اسلامی شهر اراک، علیرضا کریمی ۸ رأی از ۱۱ رأی را به خود اختصاص داد و قریب ۱۱ روز است که در نامه‌ای با مستندات و ملحقات ایشان را به عنوان شهردار منتخب شورای شهر اراک، به وزارت کشور معرفی شده است.

رئیس شورای شهر اراک بیان کرد: در حال حاضر شهرداری به سرپرستی آقای جعفرپور اداره می‌شود، هر روز با آقای جعفرپور در ارتباط هستیم و وی و همکاران شهرداری از صبح زود بعد از نماز صبح تا پاسی از شب به جد پای کار هستند و این طور نیست که، چون گزینه نهایی شهرداری نبودند در کارشان کوتاهی صورت گیرد.

میرنظامی در پایان بیان کرد: فرایند انتخاب شهردار اراک بر اساس روش غربال گری پلکانی که قبلاً در رسانه‌ها توضیح دادیم با ۴۳ گزینه آغاز شد در مرحله بعد با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی برای ۲۵ نفر از گزینه‌ها این شرایط احراز شد و بعد از آن شورا از ۲۵ نفر به ۱۰ گزینه و سپس به ۵ نفر رسید و مجدداً به ۲ گزینه نهایی رسیدیم و در نهایت علیرضا کریمی به عنوان شهردار اراک انتخاب شد.

کد خبر 5329411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha