۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران:

بسکتبال ایران باید به سطح تیم های اروپایی رسد

بسکتبال ایران باید به سطح تیم های اروپایی رسد

آمل- رئیس فدراسیون بسکتبال، ازسرمربی روسی تیم ملی جوانان ۲۰۲۴ ایران درخواست کرد تا باعث ارتقای وضعیت تیم ملی بسکتبال جوانان در آسیا و رسیدن به سطح تیم‌های اروپایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین طباطبایی ظهر دوشنبه در آئین معارفه اوگینی کیسورین سرمربی روسیه‌ای و جدید تیم تیم ملی جوانان ۲۰۲۴ در آکادمی باشگاه کاله مازندران در شهرستان آمل گفت: خوشبختانه اکنون تیم ملی در رده جوانان در آسیا جایگاه مناسب و خوبی دارد و این وضعیت رو به رشد باید در به حدی برسد که با تیم‌های اروپایی قابل مقایسه شویم.

وی افزود: سرمربی جدید تیم ملی با سابقه و کارنامه ورزشی که دارد و آینده نگری سه ساله‌ای که برای تیم ملی جوانان ۲۰۲۴ دارد، رسیدن به سطح تیم‌های مطرح منطقه دور از دسترس نیست.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران ادامه داد، در سال‌های اخیر فدراسیون بسکتبال با باشگاه کاله مازندران تفاهم نامه همکاری و هدایت تیم‌های پایه را داشته و بعد از تیم ملی جوانان ۲۰۲۰ اکنون با تجربه پربارتر از گذشته دوره جدید را برای آماده سازی تیم ملی جوانان ۲۰۲۴ شروع کرده است.

طباطبایی با قدردانی از همت بلند و تلاش‌های بی وقفه باشگاه کاله برای حمایت از تیم‌های پایه گفت، فدراسیون هم در این هدف بلند در کنار باشگاه کاله خواهد بود و پشتیبانی و حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

دومین تجربه باشگاه کاله برای پشتوانه سازی تیم ملی جوانان

مدیرعامل باشگاه کاله مازندران هم در این اردو گفت، که این باشگاه با تمام توان در راستای پشتوانه سازی تیم ملی جوانان و بزرگسالان خواهد بود و در همین راستا و افزایش کیفیت فنی قراردادی را با سرمربی روسی متقبل شده است.

بهمن سلیمانی افزود: تمام تلاش مدیریت و مجموعه باشگاه کاله ارتقا سطح کیفی و رشد بسکتبال در کشور است و با همین نگاه از بازیکنان جوان و مستعد درتیم های تحت پوشش خود در سطح لیگ‌های برتر و دسته یک برای حمایت و کشف استعدادها تیمداری می‌کند.

مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان ۲۰۲۴ ایران روز دوشنبه با حضور «اِوگینی کیسورین» سرمربی روسیه‌ای وجدید این تیم درآکادمی باشگاه کاله مازندران در شهرستان آمل شروع شد

در این مرحله ۱۳ بازیکن منتخب از جنوب کشور به مدت چهار روز در آکادمی باشگاه کاله مازندران در شهرستان آمل تمرین خواهند کرد.

کد خبر 5330592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha