۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۹:۱۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

واکسن پاستور برای دانش‌آموزان زنجانی فراهم شده است

واکسن پاستور برای دانش‌آموزان زنجانی فراهم شده است

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: دانش آموزان زنجانی می توانند برای تزریق واکسن کرونا از واکسن پاستور استفاده کنند.

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر از کاهش مبتلایان به کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: فوتی‌های کرونا هم رو به کاهش است.

وی به تزریق واکسن کرونا در استان اشاره کرد و ابراز داشت: واکسن سینوفارم و واکسن پاستور یا سوبرانای ایرانی- کوبایی در همه مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان زنجان برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۸۲ هزار دانش‌آموز زنجانی در بازه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال واجد شرایط برای تزریق واکسن هستند، گفت: تاکنون بیش از ۶۱ دانش‌آموز نوبت اول و ۶۰۰ دانش‌آموز نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

قزلباش روند تزریق واکسن در استان را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: از مردم استان درخواست می‌شود برای قطع زنجیره کرونا حتماً در موعد مقرر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی یاد آور شد: در تمام مراکز درمانی استان واکسن کرونا به وفور وجود دارد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم تقویت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: شهروندان حتماً باید از دورهمی جا جلوگیری کنند.

کد خبر 5331932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha