۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۱

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی:

شب شعر وحدت در خراسان‌جنوبی برگزار می شود/اجرای ۱۰ برنامه هنری

شب شعر وحدت در خراسان‌جنوبی برگزار می شود/اجرای ۱۰ برنامه هنری

بیرجند- رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی با اشاره به اجرای ۱۰ برنامه هنری به مناسبت هفته وحدت در استان گفت: شب شعر وحدت در خراسان‌جنوبی برگزار می شود.

مجید کریمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از ۱۰ عنوان برنامه هنری به منظور گرامیداشت هفته وحدت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی بیان‌کرد: وجود پیامبر نازنین اسلام حضرت محمد المصطفی (ص)، مهم‌ترین رکن برای تحکیم پایه‌های وحدت و همدلی است و به همین دلیل در عصر کنونی باید مؤلفه‌های این وحدت و همدلی بیش از گذشته تقویت شود.

کریمیان بیان‌کرد: خراسان جنوبی الگوی وحدت و همدلی در کشور است و مردم این استان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی عرصه‌ها حضور حماسی در صحنه داشته‌اند و به الگوی عینی برای کشور تبدیل شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت گفت: به مناسبت گرامیداشت این هفته شب شعری با عنوان «وحدت، انسجام و همدلی» با حضور شاعران برجسته خراسان جنوبی به منظور بزرگداشت مقام پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهمیت برقراری وحدت و همدلی برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: در راستای گرامیداشت این هفته مرحله تولید نماهنگ «حضرت خاتم» به کارگردانی «سعید فوداجی» و تهیه کنندگی حوزه هنری خراسان جنوبی کلید خواهد خورد و این نماهنگ در فضای مجازی برای علاقمندان منتشر خواهد شد.

کریمیان به تولید ۷ اثر فاخر خوشنویسی طی هفته وحدت اشاره کرد و افزود: این آثار توسط استاد «مهدی اسماعیلی مود» یکی از خوشنویسان برجسته کشوری با همکاری حوزه هنری استان تهیه شده است و تا پایان این هفته رونمایی می‌شود.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های حوزه هنری جهت بزرگداشت هفته وحدت، دیدار با خانواده یکی از رزمندگان اهل تسنن استان است که در دستور کار قرار دارد و برنامه‌های هنری مختلفی در سطح استان از جمله رونمایی از کتاب نیز طی این هفته اجرا خواهد شد.

کد خبر 5332302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha