۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳

فرماندار بهارستان:

اشتغال حلقه مفقوده کمیته مبارزه با مواد مخدر در بهارستان است

اشتغال حلقه مفقوده کمیته مبارزه با مواد مخدر در بهارستان است

بهارستان- فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه اشتغال حلقه مفقوده کمیته مبارزه با مواد مخدر در بهارستان است گفت: این افراد با داشتن شغل به آغوش خانواده و اجتماع باز خواهند گشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بهارستان اظهار داشت: در بحث مبارزه با مواد مخدر همکاری، تعامل و هم پوشانی خوبی در بین اعضای شورای تأمین وجود دارد و در این خصوص دستگیری‌های بسیار خوبی از فروشندگان مواد مخدر در بهارستان صورت گرفته که این اقدامات نشان دهنده این هماهنگی است.

وی در ادامه بیان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته عرصه فعالیت برای فروشندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ هر روز تنگ‌تر می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بهارستان گفت: کمیته اشتغال حلقه مفقوده این شورا است.

تمهیدی عنوان کرد: با توجه به وجود شرکت‌های تولیدی می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و این امر نیازمند تشکیل راه اندازی کمیته اشتغال است تا استفاده حداکثری از این بهبودیافتگان صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال افراد بهبود یافته به عنوان یک مأموریت اولویت دار تلقی شود، اظهار داشت: بر این باور هستیم که اگر اشتغال افراد بهبود یافته فراهم شود، بهبود یافتگان ابتدا به آغوش خانواده و سپس به جامعه باز خواهند گشت.

کد خبر 5332994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha