۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:

۱۱ کیلومتر از محور سمنان-فیروزکوه زیر بار ترافیک می‌رود

۱۱ کیلومتر از محور سمنان-فیروزکوه زیر بار ترافیک می‌رود

سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس درباره آخرین وضعیت محور فیروزکوه -سمنان از جمله پروژه‌های نیمه تمام استان، گفت: ۱۱ کیلومتر از این مسیر زیر بار ترافیکی می‌رود.

عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به محور سمنان- فیروزکوه که سال‌ها است در دست احداث بوده و بارها نیز مورد بازدید مسئولان حوزه راه و شهرسازی قرار گرفته است، بیان داشت: با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته ۱۱ کیلومتر از مسیر سمنان-فیروزکوه زیر بار ترافیک می‌رود.

وی با بیان اینکه راه‌ها به خصوص راه روستایی در کنار آب از جمله مسائلی است که دغدغه مردم و مورد پیگیری ما قرار دارد، گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های قانونی برای بهسازی مسیرها از جمله اقداماتی است که صورت گرفته و از جمله آنها می‌توان به تلاش برای اخذ مصوبه ماده ۲۳ مسیر سمنان - دیان - معلمان اشاره کرد که می‌تواند در بخش راه، تحول خوبی را در غرب استان ایجاد کند.

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس درباره دیگر پروژه حوزه راه و شهرسازی نیز، گفت: یکی از نیازهای مهم در سمنان ایجاد پل نزدیک شهرک صنعتی به واسطه تردد بسیار بالای خودروها و ماشین‌های سنگین بود که مخاطره‌آمیز محسوب می‌شد لذا باید گفت خوشبختانه گره احداث پل شهرک صنعتی باز شده و امیدواریم امور اجرایی به طور جدی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری شود.

گلرو با بیان اینکه به واسطه شرایط جغرافیایی، راه عنصر مهمی در سمنان محسوب می‌شود، بیان کرد: تأمین پوشش اینترنت در روستاها و جاده‌ها از جمله دیگر موضوعاتی است که مورد پیگیری قرار گرفته و برای مثال روستای رودبارک به زودی تحت پوشش شبکه ارتباطات و اینترنت قرار خواهد گرفت تا دغدغه مردم این منطقه نیز برطرف شود.

وی با اشاره به شرایط اعتباری و ضرورت تلاش بیشتر مسئولان برای جذب اعتبارات، گفت: بودجه استان سمنان در ردیف آخر بودجه استان‌ها قرار دارد و این شرایط نامناسب می‌بایست تغییر کند.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با اشاره به مقوله کم آبی نیز، گفت: خوشبختانه همگرایی خوبی بین چهار نماینده استان سمنان در مقوله آب وجود دارد و در نتیجه امیدواریم در سایه این همگرایی بتوانیم طرح انتقال آب خزر را عملی کنیم چرا که این استان برای توسعه به آب نیاز دارد.

کد خبر 5334080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha