۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۰۵

رئیس مرکز بهداشت سنندج:

دو تالار عروسی در سنندج پلمب شدند

دو تالار عروسی در سنندج پلمب شدند

سنندج- رئیس مرکز بهداشت سنندج گفت: بازرسان این مرکز در هفته جاری از برگزاری ۲۰ مراسم خانوادگی جلوگیری و دو تالار عروسی را به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش یوسفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسان مرکز بهداشت به صورت مستمر از تالارهای پذیرایی بازدید می‌کنند و در شرایط سخت کرونایی که جان هموطنان وابسته به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد خواهند کرد.

وی افزود: بازرسان این مرکز غیر از این دو تالار عروسی اقدام به پلمب یک باب چایخانه نیز در سطح شهر سنندج کردند که به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی جان شهروندان را به خطر انداخته بود.

رئیس مرکز بهداشت سنندج تصریح کرد: بازرسی‌های مستمر از تالارهای مجالس به صورت روزانه در دستور کار این مرکز قرار دارد و با افراد متخلف به شدت برخورد می‌شود.

یوسفی اظهار داشت: طی یک هفته اخیر ۱۱ اکیپ گشت مشترک شبکه بهداشت با سایر ارگان‌ها از ۵۷ مکان و ۴۳۵ واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این مدت همچنین از ۱۸۳ مرکز تهیه و عرضه مواد غذایی و غذای آماده در سطح شهرستان بازدید به عمل آمد که در نهایت ۱۷ واحد صنفی متخلف شناخته شده و اخطاریه ۲۴ ساعته بهداشتی دریافت کردند.

رئیس مرکز بهداشت سنندج خاطرنشان کرد: در جریان این بازدیدها نیز ۱۱۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی غیرقابل مصرف کشف و ضبط شد.

کد خبر 5335551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha