۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۳۹

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا خبر داد؛

واکسیناسیون ۷۰ درصد دانش آموزان شهرضایی علیه کرونا

واکسیناسیون ۷۰ درصد دانش آموزان شهرضایی علیه کرونا

شهرضا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا گفت: تا کنون ۷۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله شهرضایی علیه کرونا واکسینه شدند.

مصطفی مطهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در شهرضا علیه کرونا واکسینه شده‌اند، اظهار داشت: امید داریم که این آمار تا پایان آبان ماه به حدود ۸۰ تا ۸۰ تا ۹۰ درصد برسد.

وی با اشاره به اینکه مجوز بازگشایی ۵۴ مدرسه روستایی در شهرضا صادر شده است، افزود: این مدارس به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا تصریح کرد: بازدید سلامت مدارس شهری باید تا ۱۵ آبان به صورت کامل انجام شود اما زمان و نحوه بازگشایی این مدارس بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا مشخص خواهد شد.

وی بیان داشت: دانش آموزان بی بضاعت مالی جهت تأمین تجهیزات آموزشی شناسایی شده‌اند، درخواست‌های آنها ثبت و برنامه‌ریزی در راستای تأمین این تجهیزات در حال انجام است.

مطهری خطاب به مدیران مدارس و مؤسسات آموزشی، گفت: باید قبل از چاپ و نصب هر گونه بنر در سطح شهر، محتوای بنر به تأیید آموزش و پرورش برسد و برای نصب آن مجوز شهرداری گرفته شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرضا با بیان اینکه در حال حاضر ۸۴ موقوفه در اختیار آموزش و پرورش است، افزود: از این تعداد تنها ۲۹ مورد کاربری آموزشی دارند.

وی عنوان کرد: جلسه کمیته رصد فضای مجازی به صورت هفتگی با حضور اعضا مشخص شده در محل مدیریت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد خبر 5336887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha