۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

عمل به اخلاقیات دینی بهترین راه ارائه و تبلیغ دین اسلام است

 عمل به اخلاقیات دینی بهترین راه ارائه و تبلیغ دین اسلام است

تبریز- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت رعایت اخلاق اسلامی گفت: عمل به اخلاقیات دینی بهترین راه ارائه و تبلیغ دین اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی صبح سه شنبه در چهل و دومین سالروز شهادت عالم مجاهد آیت الله قاضی طباطبایی که در حسینیه این مرکز آموزشی برگزار شد، با بیان اینکه شهدا از گذرگاه معرفت و اخلاق به این مقام رسیدند، خاطرنشان کرد: معرفت از طریق عمل به اخلاقیات اسلامی به دست می‌آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه راه رسیدن به شهدا از گذرگاه اخلاق می‌گذرد، گفت: همه پیام و زیبایی‌های دین، اخلاق است.

وی افزود: یکی از راه‌های لذت بردن از زندگی عمل به این اخلاقیات است و حتی اگر پیامبر گرامی اسلام (ص) هم گرفتار تند خویی می‌شد، مردم از اطرافش پراکنده می‌شدند.

حجت الاسلام شعبانی یادآورشد: متأسفانه برخی تنها راه ارائه دین را در تبلیغ دستورات دینی می‌بینند در صورتی که بهترین راه ارائه دین عمل به اخلاقیات دینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهدا به قله‌های معرفت دست پیدا کردند، بیان کرد: شهدا حتی بعد از رفتن از این دنیا هم کارهای بسیار بزرگی انجام می‌دهند.

 عمل به اخلاقیات دینی بهترین راه ارائه و تبلیغ دین اسلام است

وی به نقل از همسر شهید علیپور متذکرشد: همسر شهید علیپور بعد از شهادت وی را در خواب می بیند و از شهید ناراحت می‌شود که شهید علیپور در جواب همسرش می‌گوید این روزها سرمان در حلب شلوغ است و تا چهل روز مشغول هستیم که درست بعد از چهل روز خبر آزادسازی حلب می‌رسد.

وی با بیان اینکه هیچ چیز در این عالم اتفاقی نیست، خاطرنشان کرد: شهدایی مانند شهید حججی با جان خود حقانیت اسلام و انقلاب را ثابت کردند.

وی گفت: مردم عاشق مسئولین و افرادی می‌شوند که ساده زیست باشند و برای اسلام و مردم خالصانه کار کنند که این خصوصیات را باید از شهدا درس بگیریم.

کد خبر 5342151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha