۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۵

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه:

آمریکا در برابر قدرت فرزندان ایران شکست خورد

آمریکا در برابر قدرت فرزندان ایران شکست خورد

رشت- مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه قوی شدن کشور را در گرو پیروی از مسیر شهدا دانست و گفت: آمریکا در برابر قدرت فرزندان ایران شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مقدم فر پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، این روز را یادآور سه واقعه تاریخی دانست و اظهار کرد: ایستادگی دانش آموزان مقابل رژیم پهلوی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و همچنین تبعید امام به واسطه مخالفت ایشان با کاپیتولاسیون غربی در روز ۱۳ آبان اتفاق افتاد.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد روحیه عزت طلبی و غیرت ملی مردم ایران است، گفت: ریشه دشمنی و بی اعتمادی به آمریکا تنها مربوط به دوران بعد از انقلاب نیست زیرا آمریکایی‌ها از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب علیه ملت دشمنی می‌کردند.

دولت مردان جمهوری اسلامی اجازه سلطه به آمریکا را نمی‌دهند

مقدم‌فر با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا پس از پیروزی انقلاب با ملت ایران خصمانه تر و شدیدتر شد، بیان کرد: برخلاف دولتمردان آن زمان که اجازه سلطه آمریکا بر ملت را می‌دادند دولتمردان جمهوری اسلامی مانند شهیدان انصاری و کریمی مقابل آنها ایستادند و توسط مزدوران آنها نیز ترور و شهید شدند.

وی با اشاره به واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تصریح کرد: بر طبق مدارک و اسناد به دست آمده اگر فرزندان انقلاب سفارت آمریکا را در آن روز تسخیر نمی‌کردند کودتایی شبیه ۲۸ مرداد در کشور رخ می‌داد و انقلاب را در نطفه خفه می‌کرد.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه با بیان اینکه دولت قبلی مانند مصدق به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، گفت: دولت یازدهم و دوازدهم به دلیل اعتماد به آمریکا و معطل ماندن برای برجام، وضعیت اقتصادی مردم را به اینجا رساند.

مقدم فر با اشاره به اینکه ۱۳ آبان محصول بصیرت و تشخیص درست و شجاعت در عمل است‌ ۱۳ آبان محصول بصیرت و تشخیص درست و شجاعت در عمل است، ادامه داد: ۳۲ سال است که با حوادث و توطئه‌های مختلف مانند فتنه ۸۸ رو به رو هستیم اما هدایت‌های رهبری بصیرت را به ما آموخت و کشور را از توطئه‌ها حفظ کرد.

وی با اشاره به ماجرای نفتکش آمریکایی و پیروزی سپاه در مقابل آمریکا، بیان کرد: آمریکایی‌ها در این ماجرا تمام توان خود را برای مقابله با فرزندان ایران به کار گرفتند اما در عمل نتوانستند مقابل جمهوری اسلامی پیروز شوند.

القای حل مشکلات داخلی توسط آمریکا توسط غربگرایان

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه آمریکا امروز در جهان شکست خورده و قدرت آن رو به افول است، افزود: با وجود آنکه آرمان لیبرال دموکراسی شکست خورده و حتی نظریه پردازان آمریکایی دیگر از آن دفاع نمی‌کنند عده‌ای در داخل نقش پیاده‌نظام آمریکایی‌ها را بازی کرده و از سلطه غربی‌ها علیه ملت ایران دفاع می‌کنند.

مقدم فر با اشاره به اینکه غربگرایان داخلی با وجود تمامی دشمنی‌ها در پی القای این مطلب هستند که بهتر شدن وضعیت اقتصادی ما در گرو کوتاه آمدن مقابل آمریکا است، افزود: این افراد بدانند که قطار پیشرفت کشور به نفع ملت در حال حرکت است و متوقف شدنی نیست.

وی پیروزی و قوی شدن کشور را در گرو پیروی از مسیر انقلابیون و شهدا دانست و تاکید کرد: انقلابی بودن به معنای توکل به خدا و ایثار و فداکاری است و نمونه کامل این موضوع نیز در شهدایی مانند سردار سلیمانی نمود پیدا کرده است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در پی استفاده از ظرفیت و فرصت‌های همه کشورها است، افزود: کسانی که نگران رابطه ایران با چین و روسیه هستند در واقع نگران از دست رفتن سلطه‌گری غرب و آمریکا بوده و نمی‌خواهند ما با کشورهای شرقی رابطه داشته باشیم.

کد خبر 5343704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha