۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۰۰

فرصت شرکت در بیست‌ و ششمین جشنواره قرآنی هدهد تمدید شد

فرصت شرکت در بیست‌ و ششمین جشنواره قرآنی هدهد تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در بخش‌های مختلف «بیست‌ و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت» تا تاریخ ۱۵ دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، مهلت ثبت نام در بیست‌وششمین جشنواره قرآنی هدهد که تا قبل از این تا ۱۵ آبان ماه تمدید شده بود در بخش‌های مختلف تا ۱۵ دی ماه جاری تمدید شد.

علاقمندان در بخش آوایی تا ۳۰ آبان ماه، بخش معارفی تا ۱۰ آذر ماه و دیگر بخش‌های جشنواره تا ۱۵ دی ماه مهلت دارند تا ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

واجدان شرایط شرکت در جشنواره قرآنی هدهد «دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور» در ۶ بخش: «آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی، هنری» طبق زمانبندی تعیین شده می‌توانند در این جشنواره بزرگ قرآنی شرکت کنند.

بررسی آثار شرکت کنندگان در دو رشته «ترجمه‌خوانی» و «آیین سخنوری» با ارسال به صورت لوح فشرده mp۳ به صورت mp۴ انجام می شود.

بیست‌ و ششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور (هدهد) در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار خواهد شد و در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته‌ها، مرحله ملی نیز اجرا خواهد شد.

فعالان قرآنی در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی مراجعه کنند.

کد خبر 5348475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha