۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷

صبح جمعه در قم انجام شد؛

وداع با پیکر بانوی شهیده فاطمه اسدی در حرم بانوی کرامت

وداع با پیکر بانوی شهیده فاطمه اسدی در حرم بانوی کرامت

قم- پیکر مطهر و تازه تفحص شده بانوی شهیده «فاطمه اسدی» بر روی دستان زائران حرم مطهر بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران در قم تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم وداع با پیکر بانوی شهیده فاطمه اسدی با حضور مردم شهیدپرور قم در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران همراه با نوای دعای ندبه، صبح امروز برگزار شد.

طباطبایی، مسئول شهدای تازه تفحص شده سپاه علی بن ابیطالب (ع)، گفت: پیکر این بانوی شهیده به تهران منتقل و بعد از برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران تشییع می‌شود.

وی با بیان اینکه شهیده فاطمه اسدی نخستین بانوی تفحص شده است، گفت: پیکر این شهید گرانقدر، پس از ۳۷ سال چشم انتظاری، هفدهم آبان امسال در کوه‌های بهاروندِ شهرستان دیوان دره تفحص شد.

مسئول شهدای تازه تفحص شده سپاه علی بن ابی طالب (ع)، افزود: پیکر پاک شهیده فاطمه اسدی در شهر سنندج تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

طباطبایی در تشریح نحوه شهادت بانو فاطمه اسدی، گفت: این بانوی شهید در حالی که برای نجات همسرش از اسارت نیروهای مزدور حزب دموکرات به نزد آن‌ها رفته بود، توسط این گروه اسیر و تیرباران شد؛ پسر شیرخواره این بانوی شهید نیز به دلیل نبود سرپرست در گهواره از دنیا رفت.

پیکر این بانوی شهیده شب گذشته نیز در حرم مطهر امام رضا (ع) تشییع شد.

کد خبر 5349652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظام عابدینی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      0 0
      سلام بر شهیدان ،درود بر این خواهران شهیده،واقعا ما شرمنده ایم،خداوند به همه ی شما خانواده های شهدا صبر بده،شرمنده و شرمنده