۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲

تست کرونا در منزل و شرکت های آزمایش کرونا در منزل

تست کرونا در منزل و شرکت های آزمایش کرونا در منزل

در این مطلب به اینکه کدام شرکت جهت انجام آزمایش در منزل مناسب و تست کرونا در منزل کدام یک بهتر است پرداخته ایم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تعداد آزمایشگاه‌ها و مراکز انجام تست کرونا در منزل به حدی رسیده است که شما نمی‌دانید کدام را باید انتخاب کنید اما با اطلاع از تمامی ویژگی‌های آزمایشگاه‌های تست کرونا در منزل نرسینو، درمانکده، هومکا و رسا باعث می‌شود که شما انتخاب صحیح‌تر و مطمئن‌تری داشته باشید. شما می‌توانید با رزرو نوبت از نرسینو در کمترین و سریع‌ترین زمان ممکن آزمایش خود را در منزل انجام دهید.

چگونه تست کرونا در منزل انجام می‌گیرد؟ 

برای اینکه بتوانید تست کرونا در منزل انجام دهید باید به یکی از آزمایشگاه‌ها و یا مراکز خدمات پزشکی مثل نرسینو تماس بگیرید و از طریق تماس تلفنی یا واتس آپ آنها درخواست خود جهت انجام تست PCR کرونا را ثبت کنید. اگر شما از طریق واتس آپ درخواست خود را جهت انجام تست ثبت کنید، با پرداخت هزینه تست به صورت آنلاین و هماهنگی ساعت مشخص جهت گرفتن تست در منزل یا محل کار می‌توانید تست کرونا خود را انجام دهید. این مراکز بعد از اینکه شما هزینه را پرداخت نمودید و نوبت خود را ثبت کردید فرد متخصصی را به محل تعیین شده شما ارسال کرده و تست از مخاط بینی و حلق شما گرفته می‌شود. در صورتی که نیاز باشد از شما آزمایش خون آنتی بادی نیز گرفته شود نیز باید هزینه آن را پرداخت کنید تا تست خون نیز از شما انجام گیرد.

هزینه آزمایش کرونا در منزل چگونه محاسبه می‌شود؟

برای اینکه بخواهید از هزینه و قیمت آزمایش PCR اطلاعات لازم را کسب کرده باشید، حتماً باید در نظر بگیرید که کدام یک از تست‌های کرونا را انجام داده‌اید. به طور مثال در مرکز خدمات پرستاری نرسینو شما برای انجام تست کرونا در خانه و دریافت نتیجه به مدت ۵ ساعت تا ۴۸ ساعت باید هزینه ۳۵۰ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان را پرداخت کنید. اما در مرکز پرستاری رسا برای انجام تست کرونا در منزل و دریافت نتیجه ۳۰ ساعته تا ۴۸ ساعته باید هزینه ۴۰۰ هزار تومان را پرداخت کنید. همچنین برای انجام تست آنتی بادی به همراه تست کرونا در شرکت‌های پرستاری مثل نرسینو باید هزینه ۶۰۰ هزار تومان را پرداخت کنید.

تست کرونا در منزل و شرکت های آزمایش کرونا در منزل

بهترین مرکز تست کرونا در منزل کدام است؟

نرسینو یکی از بهترین و سریع‌ترین مرکزهای تست کرونا می‌باشد که در کمترین زمان ممکن نتیجه را اعلام می‌کنند. نرسینو مرکز خدمات پرستاری و پزشکی در منزل است که این امکان را برای شما فراهم کرده است که در منزل تمامی خدمات پرستاری و پزشکی از قبیل تست کرونا PCR و آنتی بادی را از شما بگیرد و در کمترین زمان ممکن نتیجه تست را به شما اعلام می‌کنند. دیگر مراکزی که این تست را در محل انجام می‌دهند مثل شرکت هومکا، درمانکده، رسا. معمولاً تست‌های آنتی بادی که توسط این شرکت‌ها انجام می‌شود حدود ۱ روز زمان می‌برد تا جواب تست آماده شود.

نمونه گیری آزمایش و تست کرونا در منزل چگونه است؟

برای اینکه بدانید تست کرونا چگونه است باید بگوییم که تست پی سی آر به وسیله پنبه‌ای که به ته یک میله وصل است انجام می‌شود. این تست از طریق سوراخ بینی فرد، همچنین از طریق حلق انجام می‌گیرد. برای نمونه برداری به مدت ۱۵ ثانیه مخاط فرد را جمع کرده و درون محفظه تمیز نمونه قرار داده می‌شود تا به آزمایشگاه رساند و آزمایش‌های لازم بر روی نمونه انجام گیرد. مرکز خدمات پرستاری و پزشکی در محل نرسینو یکی از مطمئن‌ترین آزمایشگاه‌های تست کرونا را داشته که نتیجه آزمایش کرونا را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما ارائه می‌دهند. همچنین یکی دیگر از مراکز تست کرونا که می‌توان نام برد مرکز خدمات پزشکی در محل هومکا است که نتیجه تست کرونا در منزل را معمولاً بین ۸ ساعت تا ۲۴ ساعت به فرد تحویل می‌دهد.

مزایای تست کرونا در منزل

یکی از مزایای که انجام این تست در منزل دارد این است که شما می‌توانید به راحتی در محل زندگی خود و به دور از هرگونه آلودگی که هستید این تست را انجام دهید. به طور مثال در شرکت درمانکده شما بعد از پرداخت هزینه تست، می‌توانید در به مدت ۴ ساعت این تست را انجام دهید به این معنی است که شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید تست خود را انجام دهید.

خطا در نتیجه تست کرونا چقدر است؟

تمامی تست‌های پزشکی درصد خطا دارند به این دلیل که ممکن است فرد به تازگی دچار بیماری کرونا شده است و این ویروس هنوز در بینی و حلق فرد نمی‌باشد یا اینکه از طریق دیگری این ویروس وارد بدن فرد شده است. از این رو شرکت خدمات نرسینو سعی کرده است که تمامی احتمالات را در نظر گرفته و به همین دلیل تست کرونا را از طریق حلق و بینی فرد همزمان انجام می‌دهد تا احتمال خطا کم باشد.

تست کرونا در منزل و شرکت های آزمایش کرونا در منزل

جمع بندی

در این مطلب به اینکه کدام شرکت جهت انجام آزمایش در منزل مناسب و تست کرونا در منزل کدام یک بهتر است پرداخته‌ایم. یکی از شرکت‌های معتبر در مورد انجام تست کرونا در محل خوب عمل کرده است و رضایت مشتریان زیادی داشته است شرکت نرسینو است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5351295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha