۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۲۳:۲۶

مدیرعامل آتش نشانی گناوه:

بالابر مغازه در بازارگناوه حادثه آفرید

بالابر مغازه در بازارگناوه حادثه آفرید

گناوه- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: در اثر حادثه در بالابر در طبقه پنج یک مغازه در بازار گناوه یک نفر مصدوم شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر حادثه در بالابر یک مغازه در بازار گناوه نیروهای آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.

ولی سیفی افزود: نیروهای آتش نشانی پس از رسیدن به محل و ایمن سازی صحنه حادثه بوسیله دستگاه‌های هیدرولیکی مصدوم این حادثه که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود را رها سازی و با استفاده از باسکت نجات از محل حادثه خارج و جهت اعزام به بیمارستان تحویل امدادگران اورژانس شد.

وی گفت: در این حادثه به دلیل نقص فنی در بالابر پای فرد مذکور حین پیاده شدن بین بالابر و پاگرد گیر کرده بود که به کمک نیروهای آتش نشانی رهاسازی شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه توصیه کرد: به شهروندان و مالکین اماکن تجاری که از انواع بالابرها استفاده می‌کنند درخواست می‌شود زمان استفاده از بالابرها اصول و قواعد ایمنی را کاملاً رعایت کرده و همچنین در فواصل دوره‌ای مشخص نسبت به بازدید فنی این دستگاه‌ها توسط متخصصان مجرب اقدام کنند.

کد خبر 5352832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha