۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۳۶

فرماندار بهارستان:

جمعیت ۷۰۰ هزار نفری بهارستان فقط یکصد تخت بیمارستانی دارد

جمعیت ۷۰۰ هزار نفری بهارستان فقط یکصد تخت بیمارستانی دارد

بهارستان- فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه داشتن ۱۰۰ تخت بیمارستانی در شهرستان ۷۰۰ هزار نفری نشان از کمبود سرانه درمانی است گفت: خیرین نقش مؤثری در افزایش سرانه‌های بهداشتی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نوحی عصر سه شنبه در دیدار با اعضای مجمع خیرین سلامت بهارستان اظهار داشت: سلامت و امنیت دو مقوله مهم در زندگی جوامع امروزی می‌باشد که توجه ویژه به هر کدام از این فاکتورها ار اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: بی شک افزایش و ارتقا سرانه‌ها و امکانات این دو حوزه برای ما مهم است که بدون شک جز با کمک و همراهی شما خیرین امکان پذیر نیست.

نوحی در ادامه بیان داشت: داشتن ۱۰۰ تخت بیمارستانی در شهرستان ۷۰۰ هزار نفری نشان از کمبود سرانه درمانی است و ما را بر آن وا می‌دارد که با تمام توان در جهت ارتقا این حوزه تلاش نمائیم.

فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه خیرین مظهر عشق، محبت، نیک اندیشی و نوع دوستی هستند، اظهار داشت: بسیاری از ناممکن‌ها در حوزه‌های مختلف بهداشت، سلامت، آموزش و… به واسطه فعالیت‌های خیرین به ممکن تبدیل شده و می‌توانیم با همراهی خیرین اقدامات مؤثری در جهت افزایش سرانه‌های بهداشتی داشته باشیم.

کد خبر 5353631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha