۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱

معاون وزیر ارشاد:

تحول فرهنگی در گرو رجوع به عناصر جوان، انقلابی و خوشفکر است

تحول فرهنگی در گرو رجوع به عناصر جوان، انقلابی و خوشفکر است

مشهد - معاون وزیر ارشاد گفت: همه باید به سراغ عناصر مؤمن، جوان، انقلابی، خوشفکر و خوش‌ذوق استانی برویم تا شاهد تحولات جدی فرهنگی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هاشمی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی که در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد برگزار شد، در تشریح سیاست جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه‌ریزی‌های کلان فرهنگی، بر اهمیت نقش استان‌ها تأکید کرد و گفت: مسئله محوری در وزارتخانه این است که باید اساس کار در استان‌ها باشد یعنی در هر پروژه و برنامه کلان فرهنگی، باید یک برش مشخص استانی وجود داشته باشد تا شاهد اتفاقات و تحولات خوبی در عرصه فرهنگ و هنر باشیم.

وی، مسئله کادرسازی برای آینده کشور را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های تمام نهادهای کشور دانست و ادامه داد: کادرسازی مسئله‌ای نیست که بتوانیم از آن به سادگی عبور کنیم بلکه یکی از مهم‌ترین و شاید اهم دغدغه ما باشد و برای این هدف باید کف میدان شروع کنیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: تعامل صددرصدی با تمام اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و پیگیری مطالبات آنان، باید به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویکردهای مدیریتی مدیرکل جدید در خراسان رضوی باشد.

وی اضافه کرد: همه ما باید برویم سراغ عناصر مؤمن، جوان، انقلابی، خوشفکر و خوش‌ذوق استانی و ما در وزارتخانه این ویژگی را در آقای حسین‌زاده دیدیم، امیدواریم ایشان نیز همین رویه را برای توفیق در کار دنبال کند.

هاشمی یادآور شد: اولین انتصاب در بین مدیران کل ارشاد استان‌ها را از خراسان رضوی شروع کردیم و به تحولات جدی فرهنگی در این استان امیدواریم.

گفتنی است؛ در این مراسم که نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مدیران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان حضور داشتند، محمد حسین‌زاده به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منصوب و حکم خود را دریافت کرد.

کد خبر 5354234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha