۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۲۰

معاون استاندار بوشهر:

مشکلات شیرخوارگاه خیرساز بوشهر رفع شود

مشکلات شیرخوارگاه خیرساز بوشهر رفع شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مشکلات شیرخوارگاه خیرساز بوشهر رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی عصر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات شیرخوارگاه خیرساز در بوشهر اظهار داشت: خیران دنبال سود شخصی نیستند و هدف اصلی آنها در انجام امور خیر، برای منفعت عمومی جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات پیش روی خیرین در انجام امور خیر خاطرنشان کرد: باید امتیاز و معافیت ویژه به نیکوکاران و خیران برای مشارکت در فعالیت‌های منفعت عمومی ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر خواستار حمایت از خیران، نیکوکاران و واقفان که در راستای رضای خدا و حل مشکلات جامعه قدم برمی‌دارند شد و افزود: روند ساخت شیرخوارگاه خیرساز متوقف شده است.

وی بر لزوم تشکیل کمیته تخصصی برای رفع مشکلات شیرخوارگاه خیرساز در بوشهر شد و اضافه کرد: موانع ساخت این پروژه باید با مشارکت مسئولان به فوریت برطرف شود.

ایرانی با تاکید بر حمایت ویژه از خیران و نیکوکاران در عرصه‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری افزود: کمک‌های خیرخواهانه که منفعت عمومی در جامعه دارد باید به‌صورت ویژه مورد حمایت قرار بگیرد و از هیچ کوششی فروگذاری نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید در ساخت اینگونه پروژه‌های خیرساز نسبت به دیگر پروژه‌ها از سوی مسئولان اولویت قائل شد و زمینه رفع مشکلات حقوقی و قانونی آنها با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی فراهم شود.

کد خبر 5355184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha