۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱

توسط نشر مرکز؛

«سه استاد» به چاپ دوم رسید

«سه استاد» به چاپ دوم رسید

کتاب «سه‌استاد» نوشته جعفر مدرس‌صادقی توسط نشر مرکز به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سه‌استاد» نوشته جعفر مدرس‌صادقی به‌تازگی توسط نشر مرکز به چاپ دوم رسیده است. چاپ اول این‌کتاب ابتدای آبان به بازار نشر آمد.

نویسنده این‌کتاب می‌گوید «سه‌استاد» ادای دین او به‌عنوان شاگرد به استادانش است که هرگز دنبال لشکرکشی نبودند و تلاشی هم برای این‌کار نکردند. مدرس‌صادقی هرکدام از این‌سه‌استاد را سرداری بی‌سپاه و تنها می‌داند؛ ابراهیم گلستان، شمیم بهار و قاسم هاشمی‌نژاد.

این‌داستان‌نویس و پژوهشگر می‌گوید برای نسلی که از اوایل دهه پنجاه سر از لاک خود بیرون آورد، سه‌نویسنده نام‌برده سه‌تن از شاخص‌ترین قله‌ها بودند. آن‌ها به جریانی که داشت همه‌چیز را به‌یک‌طرف می‌برد، تن ندادند، سوار هیچ موجی نشدند و به سلیقه‌های معمول هم تسلیم نشدند. هرکدام از این‌سه‌تن به راه خود رفت و کار خودش را کرد.

به این‌ترتیب، مدرس‌صادقی در این‌کتاب کارنامه و دستاوردهای ابراهیم گلستان، شمیم بهار و قاسم هاشمی‌نژاد را بررسی کرده است.

عناوین فصول اصلی این‌کتاب به‌ترتیب عبارت است از: «قصه و حکایت و داستان»، «شیرازِ نازِ من کجا رفته‌ست: از آذر، ماه آخر پاییز تا خروس»، «عاشقانه‌های تهران: از دهه چهل تا قرنها بگذشت»، «حقیقت خاک: فیل در تاریکی و خیرالنسا» و «پیوست: همیشه حق با قاسم بود»

چاپ دوم این‌کتاب با ۲۴۸ صفحه، شمارگان هزار و ۲۰۰ نسخه و قیمت ۷۶ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5355466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha