۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۱۷

امام جمعه مشگین‌شهر:

بهبود معیشت مردم اولویت کاری دولت سیزدهم باشد

بهبود معیشت مردم اولویت کاری دولت سیزدهم باشد

مشگین شهر- امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: بهبود معیشت و اقتصاد از جمله خواسته‌های مردم از دولت سیزدهم است که انتظار می‌رود این دو مسئله مهم در انتهای دولت محوری‌ترین عملکرد آن باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مشگین‌شهر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مردم ولایتمدار همواره در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی پشتیبان نظام بوده و هستند که یکی از خواسته‌های به حق مردم از دولت سیزدهم بهبود معیشت خانوارها و اقتصاد جامعه است.

وی با اشاره به انقلابی و ولایتمدار بودن دولت سیزدهم تصریح کرد: رویکرد دولت گذشته بر مبنای تعامل با غرب و مذاکره در خصوص مسئله برجام بود ولی دولت سیزدهم با نگاهی انقلابی در صدد احقاق حقوق مردم، رشد اقتصادی کشور و معیشت مردم در تمامی مراحل است که امید است با برداشتن گام‌های مؤثر شاهد بهبود وضعیت باشیم.

خطیب جمعه مشگین شهر افزود: دولت سیزدهم با روحیه جهادی در طول ۳ ماه گذشته در عرصه واکسیناسیون عمومی با مدیریت جهادی گام‌های مثبتی برداشته و بدون استقراض از بانک مرکزی و عضویت در شانگهای و رفع گرانی‌ها و تورم گام برداشته است که این موارد کافی نیست و مردم انتظار دارند تمامی گره‌ها و مشکلات در بحث اقتصادی و معیشتی سامان یابد.

حجت‌الاسلام باوقار از ترویج روحیه ایثار و جهاد در بین اقشار مختلف جامعه اظهار امیدواری کرد و گفت: اقدامات و رشادت‌های بسیجیان عزیز در دوران شیوع ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت بود و انتظار می‌رود با ترویج اخلاق مداری و روحیه بسیجی در سطح جامعه شاهد افزایش خیرخواهی انسان‌ها نسبت به همدیگر باشیم.

امام جمعه مشگین شهر با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور بیان کرد: این بازدیدها و سفرها از برکات مهم نظام مقدس محسوب می‌شود و از استاندار اردبیل انتظار می‌رود با پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، حق شهرستان‌ها را در خصوص مصوبات در اسرع وقت اعلام نمایند.

حجت‌الاسلام باوقار خواستار انتخاب و معرفی فرماندار انقلابی و ولایتمدار برای شهرستان مشگین شهر سد و افزود: امید است استاندار اردبیل در سریع‌ترین زمان ممکن به این خواسته به حق مردم ترتیب اثر بدهند و در خصوص وضعیت نامناسب آرد و نان نیز ورود جدی داشته باشند تا از گلایه‌مندی مردم در این حوزه کاسته شود.

کد خبر 5355589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha