۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۰۳

فرمانده سپاه سوادکوه:

یادواره شهدای رسانه مازندران برگزار می شود

 یادواره شهدای رسانه مازندران برگزار می شود

سوادکوه- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه گفت: دومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران ششم آذرماه در سوادکوه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدباقر قزلباش شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب حضور پررنگ دارد و هر کجا که مردم به بسیج نیاز داشتند، با قدرت حاضر شده است، افزود: اگر دغدغه مردم امنیت بود، بسیج برای ایجاد امنیت تا آن سوی مرزها رفته است.

وی افزود: اگر مردم نیازمند امنیت در محلات بوده‌اند، بسیج در قالب گشت رضویون امنیت را برقرار کرده و برای کمک به معیشت مردم، بسیج کمک مومنانه را آغاز کرده و برای سلامت مردم با همه توان در ضدعفونی معابر، تهیه لوازم بهداشتی و مراکز واکسیناسیون حاضر شده و اقدام کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران در شهرستان سوادکوه خبر داد و افزود: این مراسم ششم آذر ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه واقع در شهر زیراب برگزار می‌شود و ما میزبان خانواده شهدای سراسر استان هستیم.

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: همه اصناف و اقشار در جنگ حضور داشته‌اند اما شهدای رسانه و اصحاب رسانه یک تفاوت اساسی داشتند و آن هم اینکه هم در جنگ سخت نظامی و هم در جنگ فرهنگی حاضر بوده و هستند.

کد خبر 5356636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha