۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳

از ابتدای سال تاکنون؛

یک چهارم جرائم کاشان مربوط به نزاع و درگیری‌های فردی بوده است

یک چهارم جرائم کاشان مربوط به نزاع و درگیری‌های فردی بوده است

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود یک چهارم جرائم در کاشان مربوط به نزاع و درگیری‌های فردی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین بساطی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نزاع و درگیری دومین اولویت جرایم در شهرستان کاشان است، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون حدود یک چهارم جرایم در کاشان مربوط به نزاع و درگیری‌های فردی بوده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵۸ درصد از این درگیری‌ها در ساعات بعدازظهر و حدود ۵۰ درصد نیز در روزهای آخر هفته بوده است، ابراز داشت: بیش از ۸۰ درصد این درگیری‌ها در داخل شهر کاشان اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون نزدیک ۷۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گرفته شده است، تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده بیشترین علت درگیری‌ها در کاشان مربوط به اختلافات خانوادگی، مالی و ملکی بوده است.

وی افزود: نکته قابل توجه که لازم است کارشناسان و مسئولان با دقت بیشتری به آن توجه کنند این است که بیشترین فراوانی مکان وقوع درگیری‌ها در سطح شهرستان کاشان با حدود ۳۰ درصد در داخل منازل و بین زوجین بوده است که این موضوع علاوه بر وارد کردن آسیب‌های اجتماعی به خانواده، به فرزندان خانواده‌ها هم صدمات جبران ناپذیری وارد می‌کند.

کشف کارگاه زیرزمینی تولید غیرمجاز عرقیات در کاشان

سرهنگ بساطی در ادامه از کشف کارگاه زیرزمینی تولید غیرمجاز عرقیات در کاشان خبر داد و افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با همکاری کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، پس از اخذ دستور مقام محترم قضائی یک کارگاه را که در آن به صورت غیرمجاز اقدام به تولید گلاب و عرقیات می‌نمود را کشف و تمامی اقلام و دستگاه‌های آن به همراه حدود ۵۰۰ لیتر عرقیجات غیرمجاز را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه این کارگاه غیر مجاز پس از جمع‌آوری مقداری عرقیات فاقد مجوز از سطح عرضه و ردیابی آن محصولات کشف شد، افزود: در این کارگاه محصولات در شرایطی کاملاً غیر بهداشتی و غیر اصولی و با برچسب جعلی تحت عنوان یکی از شرکت‌های معتبر تولید شده و به صورت عمده و جزئی به بازار عرضه می‌شد.

کد خبر 5356860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha