۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۷

فرمانده انتظامی استان خوزستان:

امسال ۶ مامور نیروی انتظامی در خوزستان شهید شدند

امسال ۶ مامور نیروی انتظامی در خوزستان شهید شدند

اهواز- فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶ نفر از کارکنان سبزپوش نیروی انتظامی استان لباس فاخر شهدا را بر تن کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمد صالحی پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم تشییع شهید «هادی کنعانی» گفت: شهادت افسر نیروی انتظامی و فرزند استان خوزستان را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم، آحاد کارکنان ناجا و به‌ویژه خانواده معظم و معزز این شهید تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی با یادآوری اینکه شهید سرهنگ کنعانی صبح روز جمعه در درگیری با اشرار و سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد، افزود: این اولین و آخرین شهید نیروی انتظامی نیست بلکه ناجا روزانه از مرز تا مرکز شهیدانی را برای امنیت مردم تقدیم می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۶ نفر از کارکنان سبزپوش نیروی انتظامی استان لباس فاخر شهدا را بر تن کردند، گفت: این عزیزان در راه امینت مردم جان شیرین خود را تقدیم کرده‌اند.

سردار صالحی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت، اشرار و سارقان مسلح قاطعانه برخورد می‌کند و پلیس در راه تأمین امنیت، آسایش و آرامش مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.

کد خبر 5357176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha