با حضور ۵۰۰ شرکت کننده جهانی برگزار می‌شود؛

کنفرانس بین‌المللی پیشگامان بیت‌المقدس در استانبول

کنفرانس بین‌المللی پیشگامان بیت‌المقدس در استانبول

دوازدهمین کنفرانس بین المللی پیشگامان بیت المقدس با حضور ۵۰۰ شرکت کننده جهانی در استانبول برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوازدهمین کنفرانس بین المللی پیشگامان بیت المقدس با حضور ۵۰۰ شرکت کننده جهانی در استانبول برگزار می‌شود. این کنفرانس به منظور اعلام همبستگی با ملت فلسطین برگزار می‌گردد.

بر اساس این گزارش، قرار است شخصیت‌های برجسته ای که همواره در زمینه مسأله فلسطین فعال بوده اند، در کنفرانس مذکور مشارکت داشته باشند. در این کنفرانس رهبران ارشد مقاومت و رهبران ملت فلسطین حضور خواهند داشت.

قرار است در جریان نشست مذکور مباحثی نظیر تحولات قدس اشغالی، یهودی سازی قدس و کرانه باختری، مسأله اسرای فلسطینی، محاصره و بازسازی غزه و نیز حقوق زنان و کودکان فلسطینی، مورد بررسی قرار گیرد.

شرکت کنندگان در کنفرانس مذکور از ۵۰ کشور مختلف جهان عرب و جهان اسلام خواهند بود. فعالان حوزه فلسطین نیز حضور پر رنگی در این کنفرانس خواهند داشت. در این کنفرانس، بررسی ساز و کارهای حمایت از مسأله فلسطین در دستور کار قرار دارد.

احمد سروش نژاد دبیر اجرایی مجمع سازمانهای غیردولتی و فعالان حامی آزادی قدس شریف نیز با بیان این خبر اعلام کرد که قرار است این مجمع نیز در این نشست شرکت کند. مجمع سازمانهای غیردولتی و فعالان حامی آزادی قدس شریف در سال ۱۳۸۵، با هدف کلی «تلاش در جهت تحقق آرمانهای رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره) و منویات ولی فقیه و رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در راستای حمایت از فلسطین و آزادی قدس شریف» مرکب از سازمانهای غیردولتی و افراد فعال در حوزه مباحث مربوط به حمایت از آزادی فلسطین و قدس شریف، مبارزه با صهیونیسم، رژیم اشغالگر قدس و مقاومت اسلامی تشکیل شد.

کد خبر 5358846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha