۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۲۱

امام جمعه دماوند:

فتنه بنزین در دماوند با تلاش بسیجیان بدون خشونت و خسارت تمام شد

فتنه بنزین در دماوند با تلاش بسیجیان بدون خشونت و خسارت تمام شد

دماوند- امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه بسیجی در تمام میدان‌ها حاضر است گفت: فتنه بنزین در دماوند با تلاش بسیجیان بدون خشونت و خسارت تمام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی شامگاه چهارشنبه در دیدار با بسیجیان حوزه‌های برادران و خواهران شهر دماوند اظهار داشت: ما اگر در زمینه پزشکی، هسته‌ای، دفاعی و امنیتی قدرتی پیدا کردیم از راه علم است.

فتاح دماوندی با بیان اینکه بسیجی باید خردمند، درست اندیش و متفکر باشد و در تشخیص شناخت حق و باطل کوشا باشد گفت: باید در حوزه‌های بسیج برای جذب نیروی نوجوان و جوان بیشتر کار کنیم.

امام جمعه دماوند بیان داشت: پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان باید آماده و فعال باشد، درب پایگاه بسیج باید باز باشد و کلاس‌های مختلف علمی، فرهنگی و مذهبی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است افزود: باید سعی کنیم با مواسات و همدلی به کمک مردم برویم.

فتاح دماوندی عنوان داشت: بسیجی در تمام میدان‌ها حاضر است، در موضوعات کمک مومنانه، سیل، زلزله و خاموش کردن هر فتنه‌ای بسیجی در صحنه است و دیدیم که با تلاش بسیجیان شهرستان دماوند در مسئله بنزین، این فتنه در شهرستان ما بدون خسارات سنگین و بدون خشونت به پایان رسید و بنده از این عزیزان تشکر می‌کنم.

کد خبر 5360322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha