۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۵۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدارس ابتدایی برای شیوع کرونا باید بیشتر مورد نظارت و کنترل باشند

مدارس ابتدایی برای شیوع کرونا باید بیشتر مورد نظارت و کنترل باشند

یاسوج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان شش تا ۱۲ سال هنوز واکسن دریافت نکرده اند و مدارس ابتدایی باید بیشتر مورد نظارت و کنترل باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی بعدازظهر شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: همچنین باید نظارت بیشتری بر دانش آموزان در روستاها انجام شود و دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان حمایت لازم در تأمین ماسک و اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از کرونا را در این مناطق داشته باشند.

وی با بیان اینکه در پذیرش مسافران نیز باید نظارت و کنترل‌ها بیشتر شود و مسئله واکسیناسیون آنها مورد توجه باشد، گفت: با توجه به شیوع ویروس جدید در برخی کشورها باید مراقبت‌ها بیشتر شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز همراه با رعایت پروتکل‌ها انجام شود.

هاشمی اظهار داشت: شش کارگروه تشکیل شده و نقشه راه یک ساله پیشگیری و مبارزه با کرونا در دستور کار دارد و دیدگاه‌ها و پیشنهادات در این کارگروه‌ها برای مقابله هر چه بهتر با کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه ریزی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در خصوص تجمعات به خصوص عروسی‌ها و مراسم تشییع و ختم نیز باید نظارت‌ها و کنترل‌های بیشتری به عمل آید.

هاشمی افزود: با توجه به اینکه فعالیت گروه‌های مختلف افزایش پیدا کرده و فضاهای آموزشی حضوری شده است باید نظارت بیشتری انجام شود تا زمینه شیوع کرونا افزایش نیابد.

وی تصریح کرد: ۸۸ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، که از این تعداد، ۱۶ نفر در بخش ویژه قرار دارند، و باید بدانیم که این شرایط با توجه به خاصیت غیرقابل پیش بینی بودن ویروس کرونا و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی از سوی برخی شهروندان شکننده است و ضرورت دارد مراقبت بیشتری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

کد خبر 5362078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha