۸ آذر ۱۴۰۰، ۸:۰۲

ساسان خداپرست:

ناظران یکساعت قبل از بازی در سالن هستند/ داورهای خط بلای جان تیم

ناظران یکساعت قبل از بازی در سالن هستند/ داورهای خط بلای جان تیم

آمل- سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با کنایه به ناظران فدراسیون والیبال گفت: سالهای قبل ناظران برگزاری مسابقات یک روزقبل در محل مسابقات حاضر بودند اما امسال یکسال قبل حاضر می شوند.

ساسان خداپرست یکشنبه شب پس از شکست سه بر یک تیمش شهرداری ورامین برابر میزبانش لبنیات هراز آمل در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در بازی‌های امسال لیگ برتر فقط با سیرجان دیدم که ناظران مسابقه روز قبل از مسابقه در سالن حضور داشتند و موارد مربوط به شرایط مورد نیاز بازی را بررسی کردند.

وی ادامه داد: این انتظار بود که دربازی‌های این فصل هم حضور ناظران را یک روز قبل از مسابقه شاهد بودیم، اما دربازی برابر تیم لبنیات هراز آمل ناظران یک تا دو ساعت قبل از شروع مسابقه در سالن حاضرشده بودند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در خصوص اصرار حضور یک روز قبل از مسابقه ناظران در محل برگزاری مسابقات را بررسی شرایط مورد نیاز مسابقه دانست، گفت: در حالی که امسال ونیز سال گذشته به خاطر شرایط کرونایی امکان حضور تماشاگران در سالن مسابقه برای تیم‌ها وجود نداشته و ما در ورامین این مقررات را به طور کامل رعایت می‌کنیم، چرا ناظر مسابقه نسبت به این وضعیت در آمل بی تفاوت بوده است.

خداپرست گفت: درحالی که هم در جایگاه ویژه و هم دریک قسمت از سالن تماشاچیان تعداد آنها بیشتر از حد اعلام شده بود، حضور داشتند و انتظار بود که ناظر مسابقه به طور جدی به این موضوع رسیدگی می‌کرد.

هراز بهتر ازتیم ما عمل کرد

سرمربی تیم شهرداری ورامین در خصوص شکست تیمش نیز گفت: تیم ما دراین فصل کلاً جوانگرایی کرده و با جوان‌هایی که از لیگ دسته یک به برتر آمدند و اولین حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و از سویی دیگر دیرتر از بقیه تیم‌ها تمرینات را شروع کرده بودیم.

خداپرست افزود: متأسفانه ازنظر بودجه‌ای هم تقریباً هم ردیف با تیم پاس گرگان هستیم و از این نظر هم در شرایط خیلی خوبی قرار نداریم.

وی ادامه داد: متأسفانه در این مسابقه اشتباهات فردی زیادی داشتیم، هرازی ها بهتر ازتیم ما عمل کردند و اینکه میزبان هم بودند و به خوبی از امتیاز میزبانی استفاده کردند و پیروز شدند.

داورهای خط بلای جان ما شدند

سرمربی تیم شهرداری ورامین همچنین به عملکرد ضعیف داوران خط دربازی برابر تیم لبنیات هراز آمل انتقاد کرد و گفت: متأسفانه آنها در این بازی اشتباهات فاحشی داشتند که کاملاً تأثیرگذار بود.

تیم شهرداری ورامین در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور یکشنبه شب دربازی برابر تیم لبنیات هراز آمل با نتیجه ۳ بر یک برابر میزبان خود تن به شکست دادند.

کد خبر 5363229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha