۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۵

معاون وزیر نیرو:

تسریع در تکمیل ۴۰۰ پروژه وزارت نیرو/ تنش آبی رفع می‌شود

تسریع در تکمیل ۴۰۰ پروژه وزارت نیرو/ تنش آبی رفع می‌شود

بوشهر- معاون حقوقی، پشتیبانی و پارلمانی وزیر نیرو از برنامه ریزی برای تسریع در تکمیل ۴۰۰ پروژه وزارت نیرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حیدری عصر شنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: به منظور مقابله با تنش آبی در شهرهای استان بوشهر اقدامات لازم انجام شده است و تلاش جدی برای رفع این مشکلات خواهیم داشت.

وی با اشاره به اجرای ۴۰۰ طرح با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه‌ها با یک شتاب مناسب طی چهار سال تکمیل می‌شود.

معاون حقوقی، پشتیبانی و پارلمانی وزیر نیرو تاکید کرد: تلاش داریم که مردم با اجرا این طرح‌ها طعم شیرین پروژه‌های وزارت نیرو در حوزه‌های آب و برق را بچشند.

وی از پیگیری برای تأمین برق مورد نیاز مردم خبر داد و بیان کرد: وزارت نیرو برنامه‌ریزی کرده تا در پیک مصرف برق خاموشی وجود نداشته باشد و یا در صورت وقوع به صورت حداقلی باشد.

حیدری از تأمین ۳۵ هزار مگاوات برق تا چهار سال آینده خبر داد و گفت: ۱۰ هزار مگاوات آن برق بادی و خورشیدی توسط بخش خصوصی، ۱۰ هزار مگاوات توسط صنایع و ۱۵ هزار مگاوات نیز وزارت نیرو به صورت ترکیبی اقدام به تولید می‌کند.

وی با اشاره به مصرف بیش از ۹۰ درصد در بخش کشاورزی ادامه داد: ۶ درصد از آب مصرفی کشور در بخش شرب و مابقی نیز مربوط به صنعت است.

کد خبر 5367557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha