۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۹:۲۹

رئیس حوزه هنری مازندران خبر داد؛

تولید فیلم و سرود فاخر ویژه شهادت سردار سلیمانی در مازندران

تولید فیلم و سرود فاخر ویژه شهادت سردار سلیمانی در مازندران

ساری- رئیس حوزه هنری مازندران از تهیه و تولید دو اثر هنری فاخر در قالب سرود و فیلم به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در استان خبر داد.

مهدی معصومی گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تولید ویژه برنامه‌هایی به مناسب شهادت سردار سلیمانی توسط حوزه هنری استان، به تولید و فیلم و سرودی در این زمینه اشاره کرد و گفت: فیلمی با عنوان جان سردار تولید شد و قرار است در رسانه ملی نیز پخش شود.

وی افزود: این فیلم براساس تک خوانی که توسط یک نوجوان صورت گرفت، تولید و تهیه شده و محتوای سرود تبدیل به مستند داستانی شده است.

وی با عنوان اینکه این اثر فاخر توسط هنرمندان استان و حوزه هنری استان تولید شده است، گفت: این فیلم همزمان با دومین سالگرد شهید سلیمانی رونمایی و پخش می‌شود.

معصومی گرجی درباره تولید سرود به مناسبت شهادت سردار سلیمانی نیز گفت: این سرود جمعی توسط نوجوانان گروه سرود انتظار وابسته به حوزه هنری با زبان و گویش محلی مازندرانی تولید شد و همزمان با ایام شهادت سردار سلیمانی پخش می‌شود.

رئیس حوزه هنری مازندران یادآور شد: علاوه بر این دو اثر هنری شاخص، طراحی پوستر، لوگو و انتشار سخنان و فرمایشات سردار سلیمانی در قالب خوشنویسی از دیگر کارهایی است که سال قبل نیز انجام شده و امسال قرار است دوباره در فضای مجازی بازنشر شود.

کد خبر 5370425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha