۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۹:۵۳

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

کتاب نمایشنامه در چهارمحال و بختیاری منتشر می‌ شود

کتاب نمایشنامه در چهارمحال و بختیاری منتشر می‌ شود

شهرکرد- رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از چاپ کتاب نمایشنامه در استان خبر داد و گفت: این کتاب در آینده نزدیک زیر چاپ خواهد رفت.

حجت الله شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حمایت از تیم‌های تئاتر در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: واحد هنرهای نمایشی این حوزه در زمینه تولید آثار نمایشی، تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه‌ای، تئاتر کودک فعال است.

وی با بیان اینکه هر ساله بر اساس شرایط با تیم‌های تئاتر قراردادهای به منظور تولید اثر بسته می‌شود، عنوان کرد: این تیم‌ها هفت تا ۱۰ روز در استان اجرای عمومی خواهند داشت.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به موفقیت تیم‌های تئاتر حمایت شده توسط این حوزه در جشنواره‌های مختلف، تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی به فراخور نیازها و شرایط به صورت یک و دو روزه برای هنرمندان تئاتر برگزار می‌شود.

سه اثر تئاتر برای اجرای عمومی روی صحنه خواهند رفت

شیروانی به فراخوان جایزه نمایش نویسی اشاره کرد و ادامه داد: آثار ارسالی توسط داوران خبره مورد داوری قرار می‌گیرد که با برگزاری مراسم اختتامیه برگزیدگان معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی از چاپ کتاب نمایشنامه در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این کتاب در آینده نزدیک منتشر و رونمایی می‌شود.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال از سه کار تئاتر حمایت شده است، اظهار کرد: این تیم‌ها برای اجرای عمومی روی صحنه خواهند رفت.

شیروانی به تئاتر خیابانی اشاره کرد و گفت: یک اثر حمایت شده توسط حوزه هنری در جشنواره «لردگان» حضور داشت که در این جشنواره به موفقیت دست یافت.

کد خبر 5371205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha