۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۹:۵۹

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین:

انتظار از دولت توجه به شایسته‌سالاری و جوانان است

انتظار از دولت توجه به شایسته‌سالاری و جوانان است

قزوین - معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: انتظار از دولت مردمی، توجه به شایسته سالاری و جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ حمزه برین چهارشنبه شب در برنامه چهلستون سیمای مرکز قزوین با اشاره به نامگذاری هفته مکتب انقلابی اظهار کرد: هر ساله از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ آذر را به عنوان هفته مکتب انقلاب اسلامی نامگذاری کرده‌اند.

وی افزود: امروز و بنا به شرایط جامعه و انقلاب اسلامی ضرورت دارد با تبیین مبانی انقلاب اسلامی بار دیگر به ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس بازگردیم و گفتمان انقلاب را همچنان زنده و پویا نگه داریم و به همین جهت این هفته را به عنوان هفته مکتب انقلاب اسلامی نامگذاری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های تبیین اهداف پنجگانه انقلاب جهاد تببین است، تصریح کرد: این رسالتی است که مقام معظم رهبری در آخرین دیدار خود با دانشجویان بر روی دوش آنها گذاشته‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: امروز طبیعتاً از جوان انقلابی پای کار انقلاب انتظار مدیریت و حضور در جبهه جنگ سخت وجود ندارد اما مقام معظم رهبری وظیفه اصلی این جوان را جهاد تبیین در جامعه می‌دانند.

وی عنوان کرد: ما در مسیر پیش رو و برای حرکت نیاز به جوشش و تحول داریم و این تحول و تحول خواهی در جوان تبلور بیشتری دارد و جوانان امروز در این مسیر دنبال تحول رو به جلو بوده و لوکوموتیو جامعه محسوب می‌شوند.

برین اضافه کرد: اگر بخواهیم جامعه را حرکت داده و قطار انقلاب را با سرعت بیشتری پیش ببریم لوکوموتیو جوان لوکوموتیو پر سرعتی است.

این مسئول با اشاره به اینکه قصه شایسته سالاری به یک قصه پر غصه تبدیل شده است، اظهار کرد: امام (ره) در اوایل انقلاب به این شعار عمل کرده و با تحقق بخشیدن به این شعار حرکت انقلاب را سرعت بخشیدند و مقام معظم رهبری نیز امروز از کارگزاران و مسئولین نظام هم همین را خواسته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه روح جوانی تحول خواهی آرمان‌خواهی و خستگی ناپذیری است، گفت: طبیعی است که دولت مردان به این خواسته آقا جامه عمل پوشانده و به نوعی شایسته سالاری را با روح جوانی عجین کنند و کار را با این طیف پیش ببرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: انتظار از دولت مردمی و پویای امروز توجه به شایسته سالاری و جوانان است.

وی عنوان کرد: دوره بدی را پشت سر گذاشته و نارضایتی مردم از دولت را در اوج خود دیدیم و امیدواریم در این دولت این نارضایتی با عمل مقدس دولتمردان و تحقق بخشیدن اهداف انقلاب به رضایت عمومی منجر شود.

برین در پایان یادآور شد: با حضور جوانان پرانگیزه متخصص و متعهد به آرمان‌های انقلاب این راه پیشرفت در کشور با سرعت بیشتری طی می‌شود.

کد خبر 5371294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha