۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۰:۱۸

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان خبر داد؛

آغاز پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی لرستان

آغاز پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی لرستان

خرم‌آباد- رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان از آغاز پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج نیک‌پی در سخنانی گفت: بر اساس اعلام سازمان مرکزی دانشگاه، پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ورودی ترم بهمن سال ۱۴۰۰ از امروز آغاز شده است و تا بیست و چهارم آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: پذیرش دوره‌های مذکور از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می‌پذیرد و متقاضیان به تحصیل در این دانشگاه می‌توانند در تاریخ یاد شده با دریافت و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان افزود: در پذیرش مذکور، ۱۵ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در ۹ شهرستان استان در ۱۰۴ کد رشته کاردانی پذیرش دانشجو خواهند داشت.

نیک پی عنوان کرد: ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی این دانشگاه نیز، در ۷۶ کد رشته از ۱۶ آذر شروع شده و تا ۲۲ آذرماه ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی برای ورودی ترم بهمن ۱۴۰۰ این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس اعلام سازمان مرکزی دانشگاه، پذیرش دانشجو در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) ورودی ترم بهمن سال ۱۴۰۰ از شانزدهم آذرماه آغاز شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان افزود: پذیرش دوره‌های مذکور از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می‌پذیرد که متقاضیان به تحصیل در این دانشگاه می‌توانند از تاریخ یاد شده با دریافت و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نیک‌پی افزود: در پذیرش مذکور، ۱۵ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در ۹ شهرستان استان در ۷۶ کد رشته کارشناسی پذیرش دانشجو خواهند داشت.

وی گفت: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای این دانشگاه نیز، طی روزهای آتی شروع خواهد شد.

کد خبر 5371820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha