۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶

توسط انتشارات حدیث قلم؛

«فریادی در شب» منتشر شد/ نخستین کتاب مستقل سودابه کاظمی

«فریادی در شب» منتشر شد/ نخستین کتاب مستقل سودابه کاظمی

مجموعه داستان کوتاه «فریادی در شب» نوشته سودابه کاظمی ویسری توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شد.

سودابه کاظمی ویسری با اعلام انتشار کتاب خود به خبرنگار مهر گفت: «فریادی در شب» نخستین مجموعه داستان‌ها کوتاه من است. پیشتر تعدادی از داستان‌های من در چهار مجموعه داستان گروهی منتشر شده بود، یعنی همراه با آثاری از سایر نویسندگان.

وی افزود: در داستان‌های این کتاب تلاش کردم تا با خلق یک راوی مستقل از خودم کار را پی بگیرم. روایان کاملاً مستقل هستند و افکار و عقاید منِ نویسنده دخالتی در نظام فکری شخصیت‌های داستان‌ها نداشته است.

این نویسنده ادامه داد: بحث درباره اخلاق و خصوصیات اخلاقی درون‌مایه این داستان‌هاست. همچنین طرح مشکلات اجتماعی، بدون دخالت و القاء جهت‌گیری‌های خاصی سیاسی نیز در این کتاب اعمال شده و نتیجه‌گیری این مسائل را نیز به عهده مخاطب گذاشته‌ام. به نظرم اینکه نویسنده به جای مخاطب فکر کند و تصمیم بگیرد، به هیچ عنوان امری اخلاقی نیست.

سودابه کاظمی همچنین با بیان این نکته که نگاه این داستان‌ها به مسائل اجتماع از دریچه دید نویسنده بوده است، گفت: این مجموعه داستان گرچه واقعیت‌های اجتماعی را بیان می‌کند، تا مخاطبان را به اندیشه وادارد، اما به هر حال همه شخصیت‌ها، فضاها و… ساخته و پرداخته ذهن خودم است.

مجموعه داستان «فریادی در شب» نوشته سودابه کاظمی ویسری با شمارگان هزار نسخه، ۲۶۸ صفحه و بهای ۱۵۰ هزار تومان توسط انتشارات حدیث قلم در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

کد خبر 5372133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha