۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۱۶

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان:

اصناف از ایحاد اختلال در بازار جلوگیری کنند

اصناف از ایحاد اختلال در بازار جلوگیری کنند

اهواز- معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: هدف اصلی اصناف مختلف باید کمک به آسایش و راحتی مردم باشد و نگذارند که اختلالی در بازار ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فتوحی ظهر امروز در نشست نشست تنظیم بازار خوزستان به منظور تعیین تکلیف کالاهای اساسی گفت: هدف اصلی از برگزاری جلسات تنظیم بازار، ایجاد هماهنگی گسترده بین دستگاه‌های اجرایی استان در راستای کمک کردن به ساماندهی قیمت‌ها در بازار است.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: قیمت‌ها بر اساس قیمت کارشناسی که دستگاه‌ها تعیین کردند، بررسی و ابلاغ شود.

وی با اشاره به وضعیت توزیع مرغ در خوزستان بیان کرد: بر اساس مصوبات تعیین شده در جلسات قبل باید توزیع گسترده و یکنواخت مرغ گرم در تمام سطح استان در اولویت قرار می‌گرفت.

فتوحی افزود: در مراحل بعدی نیز مرغ منجمد در مناطق برخوردار و حاشیه نشین شهرها با نظارت کامل پشتیبانی امور دام، صنف و کشتارگاه‌ها برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده توزیع گسترده با قیمت کارشناسی شده برای استفاده مصرف کننده توزیع شود.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص توزیع میوه شب یلدا و شب عید گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شده خرید میوه به صورت متمرکز در سازمان مرکزی تعاون روستایی انجام شده است.

وی افزود: به تمام دست اندر کاران امر توصیه شده که کیفیت، قیمت و توزیع پراکنده میوه در سطح استان برای دسترسی آسان مردم انجام شود.

فتوحی با اشاره به اینکه اصناف با توجه به تخصصی که دارند حکم بازوی کمکی بخش دولتی و مردم را دارند گفت: هدف اصلی اصناف مختلف باید کمک به آسایش و راحتی مردم باشد و نگذارند که اختلالی در بازار ایجاد شود.

وی در خصوص بحث سیمان تاکید کرد: اولویت فروش کارخانجات سیمان باید توزیع گسترده در استان خوزستان باشد و مازاد آن به سایر استان‌ها فروخته شده و شاهد پیشرفت اقتصادی این کارخانجات باشیم.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: از دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌شود که با کنترل دقیق قیمت‌ها اجازه هیچ‌گونه اجحافی را در حق مصرف‌کننده ندهند.

کد خبر 5374745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha