۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۴

امیر پوردستان:

تمرکز امروز دشمنان بر روی جنگ فرهنگی علیه ایران اسلامی است

تمرکز امروز دشمنان بر روی جنگ فرهنگی علیه ایران اسلامی است

ری- رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با تاکید بر حفظ روحیه ولایت مداری و بصیرت ملت ایران گفت: تمرکز امروز دشمنان بر روی جنگ فرهنگی علیه ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ احمدرضا پور دستان ظهر پنج شنبه در مراسم پاسداشت شهید «علیرضا حسینی» که با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، برگزار شد با اشاره به استراتژی ترکیبی یا هیبریدی دشمن برای مقابله با ایران اظهار داشت: دشمنان و در صدر آنها آمریکا در روش هیبریدی از همه مؤلفه‌های قدرت مثل جنگ نظامی، سایبری، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، بیولوژیک و اجتماعی برای رسیدن به اهداف خود در ایران و سایر کشورهای هدف استفاده می‌کند.

پوردستان با بیان اینکه استراتژی قاطع و سریع با استفاده از مؤلفه‌های مذکور در دستور کار جنگ امروز استکبار قرار دارد گفت: جنگ‌های فرسایشی مانند جنگ جهانی و اول و دوم دیگر از دستور کار آنان خارج شده است و آنان دیگر به دنبال جنگ‌های چند ساله نیستند بلکه اهدافشان را برای مدت کوتاه ۳ الی ۶ ماهه می‌چینند.

وی با تاکید بر حفظ روحیه ولایت مداری و بصیرت ملت ایران بیان داشت: مردم برای مقاومت و سربلندی در مقابل انواع تهدیدات باید با ولایتمداری حرکت کنند و باید بدانیم که دشمنان ایران اسلامی تمرکز زیادی را نیز برای جنگ فرهنگی گذاشته اند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه جوانان دیروز با حضور در مرزها و جنگ با دشمن از کشور و انقلاب و کیان نظام دفاع کردند افزود: امروز نیز جوانان با حضور در خارج مرزها از حریم اهل بیت دفاع و از ارزش‌ها و آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا پاسداری می‌کنند.

پوردستان عنوان داشت: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا و رشادت‌های جانبازان، آزادگان و ایثارگران است و نخبگان کشور بدانند که یکی دیگر از برنامه‌های دشمنان جذب فرهیختگان و نخبگان و دانشمندان این مرز و بوم است به طوری که این موضوع یکی از دغدغه‌های رهبر عنوان می‌شود و باید برای آن چاره اندیشی کرد.

کد خبر 5377132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha