۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۹:۱۰

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

جوانان مخترع و فناور در حوزه بازاریابی نیاز به حمایت دارند

جوانان مخترع و فناور در حوزه بازاریابی نیاز به حمایت دارند

بیرجند-نماینده بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به اینکه جوانان مخترع و فناور در حوزه بازاریابی نیاز به حمایت دارند، گفت: راه مقابله با دسیسه دشمن همین ایده پردازی‌ها و نوآوری‌های جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی اسفزار جمعه شب در بازدید از نمایشگاه علم و فناوری خراسان جنوبی و در جمع شرکت کنندگان و دست‌اندرکاران نمایشگاه اظهار کرد: تنوع در نوع محصولات اختراع شده و سن مخترعین از ویژگی‌های خاص نمایشگاه است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به اینکه از منظر دینی یک ساعت تفکر برتر از هفتاد سال عبادت است، بیان کرد: این جملات نشان دهنده اهمیت اختراع و پژوهش با پیشینه فکری دارد.

خسروی با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم کسی بر کشور ما سلطه نداشته باشد باید از نظر علمی پیشرفت کنیم، افزود: راه حل مقابله با دسیسه دشمن همین ایده پردازی‌ها و نوآوری‌های جوانان ما است.

وی با اشاره اینکه شروع خوبی در حوزه اختراع و فناوری در خراسان جنوبی داشته‌ایم که باید ادامه یابد، گفت: نیاز است از نظر مالی و بازاریابی جوانان مخترع را یاری دهیم.
نماینده بیرجند. درمیان و خوسف با بیان اینکه هم افزایی بین جوانان مخترع و نوآور یکی از مسائل بسیار مهم است، گفت: ما در مجلس نیز آماده هر گونه همکاری با این جوانان عزیز هستیم و مشکلات آنان را به دستگاه‌های اجرایی و مدیران انعکاس می‌دهیم.

خسروی یادآور شد: ما زمانی می‌توانیم به معنای واقعی با استکبار مقابله کنیم که از نظر علمی‌و اقتصادی رشد کرده باشیم.

کد خبر 5377981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha