۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۷

پیشنهاد مساعدت مالی به تیم های فوتبال روی میز استاندار فارس

پیشنهاد مساعدت مالی به تیم های فوتبال روی میز استاندار فارس

شیراز- با توجه به حضور دو تیم از استان فارس در رقابت های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور پیشنهاد ۵٠٠ میلیون تومانی مساعدت مالی به این تیم ها به استاندار فارس ارائه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم آباده، خرم بید و بوانات در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه در حاشیه برگزاری جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان فارس به استاندار فارس پیشنهاد کمک مالی به تیم‌های فوتبال استان را ارائه کرد.

رحیم زارع گفت: با توجه به اینکه فارس دو نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور و لیگ یک فوتبال دارد امید است استاندار فارس زمینه مساعدت مالی به این تیم‌ها را فراهم کند.

وی افزود: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز اکنون در میانه‌های جدول لیگ برتر حضور داشته و تیم شهدای قشقایی شیراز نیز در جایگاه دوم لیگ یک فوتبال کشور است و اگر حمایت لازم از این دو تیم وجود داشته باشد می‌توانند جایگاه بهتری نیز در جدول کسب کنند.

استاندار فارس نیز به موضوع پرداخت ٢٠٠ میلیون تومان مساعدت مالی به تیم شهدای قشقایی شیراز اشاره کرد و افزود: امید است شرایط لازم برای مساعدت مالی به این تیم فراهم شده و بتوان به هر دو تیم فارس در لیگ برتر کمک نمود.

کد خبر 5378673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha