۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

اعتبارات محدود دولتی توسعه بخش کشاورزی لرستان را کُند کرده است

اعتبارات محدود دولتی توسعه بخش کشاورزی لرستان را کُند کرده است

خرم‌آباد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تاکید کرد: با اعتبارات محدود دولتی و پیچیدگی‌های سیستم اداری، توسعه بخش کشاورزی استان به کندی پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار حسنی مقدم امروز یکشنبه در هشتمین جلسه ستاد توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی لرستان گفت: با اعتبارات محدود دولتی و پیچیدگی‌های سیستم اداری، توسعه بخش کشاورزی به کندی پیش می‌رود بنا بر این باید در ستاد توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی سرمایه گذاران را حمایت و برخی از کارهای اداری که مانع تسریع در کار سرمایه گذاران است را تعدیل و رفع کنیم.

وی افزود: در همین راستا و با استفاده از ظرفیت سرمایه بخش خصوصی چندین طرح و پروژه مهم به ارزش بیش از ۵,۴۰۰ میلیارد تومان طرح در ستاد توسعه سرمایه گذاری تصویب و یا به مرحله اجرا درآمده است که این پتانسیل مناسبی برای توسعه تولید و اشتغال پایدار در استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: حل مشکلات و سهولت در انجام امور شهرک‌های گلخانه‌ای «چشمه سلطان» ازنا و «چواری» دلفان، پرورش ماهیان خاویاری «چشمه زرشک» کوهدشت، تولید و تکثیر بچه ماهی سردابی به ظرفیت دو میلیون قطعه، طرح پرورش گوسفند طبقاتی در شهرستان دورود، طرح احداث کارخانه آرد شهرستان رومشکان و دو پروژه پرورش مرغ تخم گذار به ظرفیت ۱۰۰ و ۳۰۰ هزار قطعه‌ای و دیگر طرح‌های سرمایه‌گذاران مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 5379125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • تیمور IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      1 0
      خداوندسایه مدیران کارامددولت تدبیروامیدرا حفظ کند ماهرچه داریم از این نابغه هاداریم قوم مغول هم با ایران اینگونه برخوردنکرد