۱ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۵

وزیر بهداشت تاکید کرد:

ایجاد رشته مقاطع جدید بر اساس نیاز کشور و کارآفرینی باشد

ایجاد رشته مقاطع جدید بر اساس نیاز کشور و کارآفرینی باشد

وزیر بهداشت با تاکید بر نیاز به تصویب رشته های پر کاربرد در راستای حل مشکلات کشور گفت: ایجاد رشته ها و رشته مقاطع باید بر اساس نیاز کشور و کارآفرینی در رشته های مختلف باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، هشتاد و یکمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی با حضور دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وزارت بهداشت و اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی برگزار شد.

وزیر بهداشت، با تاکید بر نیاز به تصویب رشته های پر کاربرد در راستای حل مشکلات کشور گفت: گاهی لازم است رشته ها و رشته مقاطعی به صورت موقت و مقطعی دایر شود و پس از مرتفع شدن نیاز جامعه، رشته های مذکور تغییر ماهیت بدهند.

وی افزود: لذا ایجاد رشته ها و رشته مقاطع باید بر اساس نیاز کشور و کارآفرینی در رشته های مختلف در جهت حل مشکلات کشور باشد و بهره گیری از نیازهای معاونت بهداشت و معاونت درمان بایستی سرلوحه برنامه های جدید قرار بگیرد.

در ادامه این جلسه دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیحاتی در خصوص اعضای جدید شورای عالی برنامه ریزی و اهمیت این شورا و برنامه های آتی شورا ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: نظرات معاونت های درمان، بهداشت و غذا و دارو در شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی بسیار مهم است و شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی با جدیت تمام بر اساس نیاز کشور و با برنامه های تحولی اقدام خواهد کرد.

کد خبر 5381798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha