۲ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی:

۱۰۶ پروژه برای سال آینده در لردگان تعریف شده است

۱۰۶ پروژه برای سال آینده در لردگان تعریف شده است

لردگان- نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی بیان اینکه در برنامه سال ۱۴۰۱ در شهرستان لردگان ۱۰۶ پروژه تعریف شده است، گفت: موانع زیادی در فرا روی برنامه پیشنهادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بامیری در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد با بیان اینکه تا تحقق برنامه‌ها در لردگان فاصله زیاد است، اظهار کرد: موانع زیادی در لردگان فرا روی برنامه پیشنهادی سال آینده است.

وی عنوان کرد:: در برنامه سال ۱۴۰۱ در شهرستان لردگان ۱۰۶ پروژه تعریف شده است.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از این پروژه‌ها نیازمند اعتبارات میدانی دارد، تصریح کرد: این مهم نیاز به اخذ مجوز ماده ۲۱ را دارد.

بامیری ادامه داد: مهم‌ترین و اصلی ترین حلقه مفقوده توسعه و اجرای پروژه‌های مطرح شده در لردگان پیگیری و همکاری بین دستگاهی است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید عزم خود را برای اجرای پروژه‌های تصویب شده جزم کنند، گفت: جذب بودجه یکی از مسائل مهم در تکمیل پروژه‌های مطرح شده است که این مهم با پیگیری مستمر مسئولان امکان پذیر است.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی به پروژه آزاد راه لردگان- خوزستان اشاره کرد و افزود: در اعتبارات امسال بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه برای انجام این پروژه تصویب شده است که این میزان برای تکمیل آزاد راه لردگان- خوزستان کافی نیست.

مردم چهارمحال و بختیاری تبعیض و بی عدالتی را بر نمی‌تابند

بامیری با بیان اینکه تعداد زیادی در جاده «لردگان» - «ایذه» به دلیل حوادث رانندگی جان باختند، عنوان کرد: اصلاح این جاده باید به صورت اولویت دار و با سرعت انجام شود.

وی پیوستگی در اجرای پروژه‌ها را ضروری عنوان کرد و ادامه داد: مهم‌ترین مشکل شهرستان لردگان مسئله آب است که باید مشکلات آب شرب، کشاورزی و صنعت حل شود.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رانت، بی عدالتی و تبعیض در وزارت نیرو وجود داشته است.

بامیری اظهار کرد: زیبنده نیست که تعداد بسیاری از روستاها در لردگان با مشکل آب شرب رو به رو هستند.

وی با بیان اینکه اطراف شهرستان لردگان را آب فرا گرفته است، گفت: در شعاع حداکثر ۱۰۰ کیلومتری شهر «سردشت» آب وجود دارد ولی این شهر با تانکر آب رسانی می‌شود.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم استان تبعیض و بی عدالتی را بر نمی‌تابند و باید هرچه سریع‌تر مشکل آبی چهارمحال و بختیاری رفع شود.

کد خبر 5382326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha