۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۴۹

امام جمعه کرمانشاه:

حاج قاسم سلیمانی سبب اقتدار محور مقاومت در برابر دشمنان شد

حاج قاسم سلیمانی سبب اقتدار محور مقاومت در برابر دشمنان شد

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نقش شهید سردار قاسم سلیمانی در شکست داعش، گفت: حاج قاسم سلیمانی سبب اقتدار محور مقاومت در برابر دشمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بوده و شهید سلیمانی جبهه مقاومت را در ایران، سوریه، لبنان و افغانستان را تقویت و سبب استحکام آنان شد.

وی با اشاره به نقش حاج قاسم سلیمانی در شکست داعش در سوریه، افزود: بشار اسد رئیس جمهور وقت سوریه و پوتین رئیس جمهور روسیه از شکست داعش نا امید شده بودند اما حاج قاسم سلیمانی با حضور خود در میدان به آنها امید بخشید و داعش را شکست داد و امروز به برکت خون شهیدان سوریه مستقل است.

علما با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی همواره به فکر خدمت به مردم بود، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی از ۱۸ سالگی در خدمت انقلاب اسلامی بود و در زمان‌های مختلف در سوریه، عراق، ایران، کرمان، خوزستان و سیستان بلوچستان حضور پیدا می‌کرد تا برای مردم کاری انجام دهد.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مردم یک رفیق خوب را از دست دادند و زندگانی این شهید بزرگوار یک الگو و مکتب است که باید آن را تبیین کرد تا برای نسل‌های آینده به یادگار بماند و نباید اجازه داد یاد حاج قاسم سلیمانی فراموش شود.

وی همچنین ۱۲ دی ماه سالروز رحلت آیت الله مصباح یزدی و ۱۳ دی ماه سالروز پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچوف را گرامی داشتند.

کد خبر 5388671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha