۹ دی ۱۴۰۰، ۸:۲۳

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

اجرای تئاتر خیابانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

اجرای تئاتر خیابانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

کرمانشاه- سرپرست سازمان فرهنکی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از اجرای تئاتر خیابانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته مقاومت و همزمان با شهادت سردار سلیمانی اجرای نمایش‌های خیابانی با عنوان "علمدار" به همراه دمام و سنج در سطح شهر کرمانشاه آغاز خواهد شد.

حسین جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین برنامه تئاتر خیابانی پنج شنبه ۹ دی ماه بر سر مزار شهدای کرمانشاه، رأس ساعت ۱۱ صبح اجرا خواهد شد.

وی افزود: شهید، باران رحمت حق است که به زمین خشک جان‌ها، حیات دوباره می‌بخشد و این مدافعان حرم هستند با اینکه می‌دانند در راه هدف حفظ و پاسداری از اسلام و مسلمین شهید خواهند شد با اعتقادی راسخ پا در میدان جنگ می‌گذارند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: آنها می‌دانند که راه حق چیست و کدام است. امام حسین و ۷۲ تن از یارانش به شهادت رسیدند اما هیچ چیز به آخر نرسید و آنجا تازه شروع ماجرا بود و دین اسلام انگار دوباره جان گرفت. عشق شهید، عشقی حقیقی است که با هیچ چیز عوض نخواهد شد.

وی هدف از برگزاری تئاتر خیابانی را یادآوری ذره‌ای از رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم عنوان کرد و گفت: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا، اجرای نمایش‌های خیابانی با عنوان "علمدار" به همراه گروه سنج و دمام نوازی از ۹ دی ماه در مزار شهدای شهر کرمانشاه آغاز و روزهای جمعه دهم دی ماه در مسجد جامع و ۱۳ دی ماه در میدان غدیر جنب ساختمان شهرداری کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5387666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha