۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

حال ۷ بیماری کرونایی در چهارمحال و بختیاری وخیم است

حال ۷ بیماری کرونایی در چهارمحال و بختیاری وخیم است

شهرکرد- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: حال هفت بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری وخیم گزارش شده است.

سید راشد جزایری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جان باختن یک بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری گفت: حال هفت بیمار وخیم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه پاسخ تست ابتلاء به کرونا طی ۲۴ ساعت مشخص و به فرد اعلام می‌شود، ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ۱۲۰ نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند که از این افراد تست کرونا گرفته شده است.

جزایری تعداد فوتی‌های کرونایی از ابتدا شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری را هزار و ۷۵۹ نفر عنوان کرد و افزود: از ابتدای همه گیری کرونا تا کنون ۸۷ هزار و ۱۲۳ نفر در استان به این بیماری مبتلا شده اند.

وی گفت: از ابتدای همه گیری کرونا در چهارمحال و بختیاری ۲۶۳ هزار و ۷۸۹ مورد تست کرونا گرفته شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه ۹ شهرستان در چهارمحال و بختیاری در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: تنها شهرستان «بروجن» در وضعیت زرد کرونایی است.

جزایری به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اشاره کرد و ادامه داد: در صورت ورود سویه امیکرون به چهارمحال و بختیاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابتلاء به کرونا در استان افزایش خواهد یافت.

کد خبر 5389329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha