اسماعیل هنیه تهدید کرد؛

سربازان صهیونیست بیشتری را اسیر خواهیم کرد

سربازان صهیونیست بیشتری را اسیر خواهیم کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اسرائیل را تهدید کرد که در صورت عدم اجرای توافق مبادله اسرا از جمله ۶ اسیر زندان جلبوع، سربازان بیشتری راه به اسارت خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اسرائیل را تهدید کرد که در صورت عدم اجرای توافق مبادله اسرا از جمله ۶ اسیر زندان جلبوع، سربازان بیشتری راه به اسارت خواهند گرفت.

این اظهارات در گفتگوی هنیه با شبکه قطری الجزیره چند ساعت پس از آن بیان شد که موشه تال، مسئول پرونده امور اسرا و مفقودشدگان اسرائیلی اعلام کرد که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی انگیزه‌ای برای آزادی چهار زندانی اسرائیلی که توسط حماس در نوار غزه نگهداری می‌شوند ندارد.

هنیه با اشاره به ۶ اسیر فلسطینی که در سپتامبر گذشته از زندان امنیتی جلبوع در شمال اسرائیل از طریق حفر تونل فرار کردند و در ادامه دوباره دستگیر شدند، گفت: ما اسرائیل را مجبور به اجرای توافق مبادله اسرا از جمله اسرای زندان جلبوع خواهیم کرد.

هنیه تاکید کرد که ما چهار اسیر اسرائیلی در اختیار داریم اگر این رژیم توافق نکند شمار اسرا را بیشتر خواهیم کرد.

کد خبر 5390603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      1 1
      اسرائیل تولید کننده وانتشار دهنده وشیوع دهنده ویروس کرونا در انگلستان واروپا وامریکاست،اسرائیل به خاطر انتقام هولوکاست از اروپا وبه خاطر اخراج یهودیان از انگلستان به فلسطین ، کشور انگلستان را با ویروس کرونا مورد حمله قرار داده .اسرائیل عامل اصلی تولید ویروس هوشمند کرونا در جهان است وهر روز یک نوع و