۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۰۷

معاون سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری:

حاج قاسم تجلی کارآمدی مکتب اسلام و انقلاب است

حاج قاسم تجلی کارآمدی مکتب اسلام و انقلاب است

شهرکرد- معاون سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حاج قاسم به جای گفتار درمانی، عمل گرا بود، گفت: سردار سلیمانی تجلی کارآمدی مکتب اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا اسماعیلی عصر دوشنبه در نشست تخصصی گفتمان برتر فرهنگی، با بیان اینکه حاج قاسم محصول مکتب انقلاب و اسلام است، اظهار کرد: سردار سلیمانی تفکر و چارچوب اسلام و انقلاب را در حوزه کاری خود به باور مردمی رساند.

وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم ارتباط جدی با کارآمدی نظام و انقلاب دارد، عنوان کرد: سردار سلیمانی با کار جهادی، اخلاص، توکل به خدا و بسیج مردمی کارآمدی نظام اسلامی و انقلاب را اثبات کرد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه داد: شهید سلیمانی یک مکتب، راه و مدرسه است.

اسماعیلی با بیان اینکه ابتدا و مقصد راه شهید سلیمانی مشخص است، افزود: یک اندیشه برای تبدیل شدن به مکتب نیاز به دو خاصیت از جمله جذابیت ظاهری و گفتمانی و کارآمدی دارد.

حاج قاسم کارآمدی اسلام و مبانی انقلاب را در حوزه کاری خود نشان داد

وی با اشاره به اینکه جذابیت ظاهری و گفتمانی ازاهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در یک مکتب باید کارآمدی برای آن افرادی که به آن اندیشه اعتقاد دارند اثبات شده باشد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حاج قاسم کارآمدی اندیشه‌های اسلام و مبانی انقلاب را به مرحله ظهور رساند، اظهار کرد: حاج قاسم کارآمدی اسلام و مبانی انقلاب را در حوزه کاری خود نشان داد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمن برای ناکارآمد نشان دادن دین همواره تلاش کرده است، عنوان کرد: دشمن با ایجاد داعش در تلاش بود چهره خون ریز را شکل دهد و آن را به عنوان چهره اسلام به جهان نشان دهد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم نشان داد دین می‌تواند کارآمد باشد، تصریح کرد: سردار سلیمانی اندیشه جدید نیاورد و همان مکتب اهل بیت (ع)، امام (ره) و انقلاب را نشان داد و اجرا کرد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: حاج قاسم در مراسم شهید حججی قول نابودی داعش را داد و به آن پایبند بود که این مسئله کارآمدی اندیشه اسلام و انقلاب را نشان می‌دهد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی خود را سرباز نظام می‌دانست که با حکم رهبری در مرزها انجام وظیفه می‌کند، افزود: حاج قاسم در مکتب اسلام به خوبی خود را جانمایی کرد و این مسئله موجب شد در این مکتب تجلی یابد.

اخلاص و صداقت در مکتب حاج قاسم نمایانگر است

وی گفت: حاج قاسم نشان داد با الگوی انقلاب اسلامی می‌تواند جهان را متحول کرد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه داد: اگر بخواهیم مکتب حاج قاسم را تبیین کنیم باید به دو کلمه اخلاص و صداقت اکتفا کنیم.

اسماعیلی تصریح کرد: اخلاص و صداقت چارچوب گفتمان اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم محصول مدیریت و کادرسازی امام (ره) است، عنوان کرد: سردار سلیمانی نخستین پله گام دوم انقلاب برای الگوسازی است.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ولایت، عقلانیت و استقامت را سه مؤلفه مکتب حاج قاسم دانست و افزود: مکتب سردار سلیمانی هم مؤلفه عملی و هم گفتمانی دارد.

نگاه حاج قاسم ایجاد وحدت بود

اسماعیلی با اشاره به اینکه حاج قاسم خود را در چارچوب ولایت می‌دید، گفت: سردار سلیمانی دشمن شناس و دشمن ستیز بود و با نگاه تیزبینانه نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کرد.

وی ادامه داد: حاج قاسم یکی از شئونات عاقبت بخیری را رابطه قلبی و دلی با رهبر انقلاب می‌دانست که این تثبیت و تحکیم پایه‌های ولایت فقیه است.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن به خوبی می‌دانست دشمن ولایت فقیه را هدف قرار داده است، گفت: نگاه حاج قاسم ایجاد وحدت بود.

اسماعیلی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم تلفیقی از عمل‌ها بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی به جای گفتار درمانی، عمل‌گرا بود.

کد خبر 5391401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha