۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۹

رئیس شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان خبر داد؛

تجمع هیئات مذهبی کاشان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

تجمع هیئات مذهبی کاشان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

کاشان - رئیس شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان از تجمع هیئات مذهبی کاشان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

مجتبی رضازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) اظهار داشت: تجمع وحدت آفرین هیئات مذهبی کاشان امسال در قالب تجمع فاطمیه در روز شهادت آن حضرت در کاشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این تجمع قرار است در ابتدای خیابان محتشم و در مقابل مسجد صادقیه انجام شود، ابراز داشت: این مراسم منطبق بر دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان از حضور حضرت آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و دیگر مدیران و مسئولین کاشان در این تجمع خبر داد و خاطرنشان کرد: در پایان برگزاری این مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله سلیمانی اقامه می‌شود.

وی برپایی مواکب فرهنگی را از جمله ویژه برنامه‌های این تجمع دانست و گفت: از همه مردم دیار مؤمنان کاشان می‌خواهیم با حضور در این مراسم مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) را با شکوه بیشتری برگزار کنند.

رضازاده با اشاره به اینکه حدود یک هزار هیئات مذهبی در کاشان وجود دارد، افزود: هیئات مذهبی کاشان در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه پا در رکاب هستند و به عنوان بزرگترین تشکل مردمی علاوه بر برگزاری مراسم‌های مذهبی فعالیت‌های خوبی نیز در زمینه مجاهدت‌های فرهنگی دارند.

کد خبر 5391410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha