۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۵۴

مدیرکل راهداری بوشهر:

سیل پنج تا ۱۰۰ درصد به راه‌ها و ابنیه فنی استان بوشهر خسارت زد

 سیل پنج تا ۱۰۰ درصد به راه‌ها و ابنیه فنی استان بوشهر خسارت زد

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در جریان سیل روزهای اخیر به تعدادی پل و ابنیه فنی راه‌های استان بیشتر در جنوب استان خسارت بین ۵ تا ۱۰۰ درصدی وارد شد است.

سید حمیدرضا علم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: راه‌ها و ابنیه فنی استان بوشهر در سیل اخیر بیش از ۱۵ میلیارد تومان خسارت دیده‌اند.

وی تصریح کرد: در جریان سیل یکشنبه استان بخش قابل‌توجهی از گاردیل‌های نصب شده در راه‌ها و تابلو اطلاعاتی، تاور روشنایی و چراغ چشمک زن نیز خسارت دیده است.

علم اضافه کرد: یک دستگاه پل ۶ دهانه ۵ متری در محور روستایی دربان در شهرستان جم، تخریب برید، رادیه و دال پل در نخل غانم شهرستان کنگان، تخریب راه و شانه راه محور راه روستای ساحلی هاله، بساتین، بنود، تخریب دیوار حفاظتی در محور اخند به لامرد و محور فرعی شیرینو در شهرستان عسلویه و آبردگی و تخریب رادیه برید پل یک دهانه محور ساحلی بوشهر – دیر در شهرستان تنگستان از جمله ابنیه‌های آسیب دیده در سیل اخیر است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: مطالعات و اقدامات لازم برای ترمیم ابنیه‌های آسیب دیده در سیل اخیر در دست بررسی و انجام است.

تخریب روکش آسفالت‌ها

علم همچنین از تخریب روکش آسفالت نقاط قابل‌توجهی از راه‌های استان خبر داد و گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب بر راه‌ها و تردد ماشین‌آلات سنگین بخش قابل‌توجهی از روکش راه‌های استان نیز آسیب دیده است.

وی بیان کرد: با هشدار سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تمهیدات لازم را برای استقرار نیروها و تجهیزات در مناطق حساس راه‌ها اندیشیده بود.

علم افزود: تلاش‌های نیروهای راهداری برای پاک‌سازی محورهای اصلی و فرعی از گل‌ولای بجا مانده از سیل بر سطح محورهای ارتباطی همچنان ادامه دارد و این نیروها تا پاک‌سازی کامل محورها به تلاش خود ادامه می‌دهند.

کد خبر 5393274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha