۱۹ دی ۱۴۰۰، ۸:۴۹

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد؛

بازگشت به تحصیل ۸۲ دانش‌آموز کم بضاعت خراسان شمالی

بازگشت به تحصیل ۸۲ دانش‌آموز کم بضاعت خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: طی سال جاری ۸۲ دانش آموز بازمانده از تحصیل، به مدرسه بازگشتند.

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با مشاوره‌ها و پیگیری‌های کمیته امداد خراسان شمالی امسال ۸۲ نفر از فرزندان خانوارهای نیازمند استان که ترک تحصیل کرده بودند به مدرسه بازگشتند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی علت اصلی ترک تحصیل و بازماندگی این فرزندان از حضور در مدرسه را عوامل فرهنگی و معیشتی عنوان کرد و گفت: مشکلات موجود در بعضی از این خانوارها در کنار بی رغبتی بعضی از این فرزندان از جمله مهمترین عوامل ترک تحصیل آنها است.

وی افزود: مشاوره تحصیلی و رفع مشکلات اقتصادی از جمله اقدامات این نهاد در ایجاد فراهم شدن زمینه ادامه تحصیل این دانش آموزان محسوب می‌شود.

الهی راد بیان اینکه اکنون بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز نیازمند خراسان شمالی تحت حمایت این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: طی امسال برای کمک به تحصیل این دانش آموزان بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان باهم افزایی خیران و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اهدای بسته‌های متنوع تحصیلی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و اهدا ۲۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان را بخشی از اقدامات این نهاد در حمایت از دانش آموزان نیازمند عنوان کرد.

کد خبر 5395300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha