۲۲ دی ۱۴۰۰، ۸:۴۳

چراغ سبز یحیی به ناراضی‌ها؛

جابجایی سه بازیکن لیگ برتری در لیست زمستانی پرسپولیس

جابجایی سه بازیکن لیگ برتری در لیست زمستانی پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به ادعای بعضی از بازیکنان نیمکت نشین خود موضعی متفاوت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پنجشنبه هفته جاری آخرین دیدار دور رفت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را مقابل فجر سپاسی شیراز برگزار می‌کند که صحبت از جابجایی بازیکنان لیگ برتری در نقل و انتقالات زمستانی به جمع قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر نیز کشیده شده است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت از عملکرد بعضی از بازیکنان نیمکت نشین خود به هیچ وجه راضی نیست و قصدی برای حفظ آنها در نیم فصل ندارد.

گل محمدی که با نارضایتی سه نفر از ذخیره‌های خود بابت عدم حضور در ترکیب تیم روبرو شده است چراغ سبز برای مذاکره آنها با هر باشگاه دیگری را نشان داده است.

سرمربی پرسپولیس که برای اجرای تاکتیک‌های دلخواه خود همچنان نیاز به بازیکن را احساس می‌کند تصمیم به ایجاد تغییر در لیست بازیکنانش گرفته است.

از این رو بعید نیست نفراتی همچون مهدی مهدی خانی، علیرضا ابراهیمی، حامد پاکدل و چند نفر دیگر در جمع بازیکنان تیم باقی نمانده و یحیی ترجیح دهد جای آنها بازیکنانی از پیکان تهران، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران بگیرد.

همچنین گل محمدی در حال بررسی بازی‌های سه بازیکن خارجی است تا در صورت امکان بتواند آنها را به جمع شاگردان خود اضافه کند.

مدیران باشگاه پرسپولیس منتظر شروع تعطیلات زمستانی هستند تا قرارداد با بازیکنان دلخواه گل محمدی را تنظیم و جذب آنها را نهایی کنند.

کد خبر 5396997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علیرضا IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      34 1
      با عرض سلام در هر زمانی که تیم پرسپولیس نیازمند گرفتن بازیکن میشه ، یا مدیر عامل نداره یا پنجره نقل و انتقلات بسته شده یا بازیکن را به قیمت گزاف بعضی تیمها ربوده اند!!! فکر نکنم بشه در نیم فصل بازیکن در شأن این تیم پرطرفدار جذب نمود - توکل بر خدا و تلاش میران دلسوز
      • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
        11 3
        بايد از اقاي سجادي پرسيد.ايشون كمر به نابودي پرسپوليس بسته
    • بینام IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      19 11
      باسلام به همه هواداران و کادر فنی تیم محبوبم پرسپولیس بنظر من تیم فقط یک حافبک بازیساز نیاز داره ودیگه به هیچ بازیکنی نیاز نداره و سرمربی محترم اگه دست از احتیاط های بیجا برداره وتیم نترس ارنج بشه هیچ تیمی جلودارش نیست متاسفانه همیشه محتاط و ترسو بازی میکنه با تک مهاجم
    • جانی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      5 2
      پرسپولیس بهترین
    • امیر علی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      1 5
      یحیی گل محمدی از پرسپولیس نره
    • یاسین IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      0 0
      واقعا ناامید کنندس مگه پرسپولیس و استقلال یه مالکیت نیستند چجور استقلال این همه بازیکن با قرارداد نجومی میبنده به پرسپولیس که میرسه پنجره بستس به پرسپولیس که میرسه اقای سجادی و وزارت ورزش نمیدونن باید چجور جلوگیری کنن ازش واقعا متاسفم اه و ناله هواداران نابودشون میکنه.
    • ناشناس IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      0 0
      آقای سجادی خودش استقلالیه ولی اینو بدونین خدا ب جای حقه