۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۱۸

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد؛

دستگیری عاملان شرارت و درگیری در پارک جوان کاشان

دستگیری عاملان شرارت و درگیری در پارک جوان کاشان

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در پارک جوان شهر کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بساطی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان و هموطنان با هیچ احدی تعارف ندارد، اظهار داشت: اگر مشاهده کنیم امنیت و آسایش شهروندان کاشانی توسط فرد یا افرادی تهدید شود به شدت با آن فرد مقابله می‌شود.

وی از ایجاد شرارت و مزاحمت توسط سه نفر در پارک جوان شهر کاشان خبر داد و ابراز داشت: مأموران پلیس کاشان بعد از اعلام وصول گزارش‌هایی مبنی بر شرارت سه نفر در پارک جوان به سرعت وارد عمل شده و این افراد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه این عملیات پس از هماهنگی با مقامات قضائی انجام شد، تصریح کرد: افراد دستگیر شده همراه با پرونده متشکله تحویل مقامات قضائی شدند.

دستگیری زوج قاچاقچی در کاشان

وی همچنین از دستگیری زوج قاچاقچی در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد شهر کاشان حین کنترل محورهای ورودی یخ شهر کاشان به یک دستگاه خودرو پراید به سرنشین زن و شوهر جوان به همراه دو فرزند خردسالشان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو سه کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر کشف کردند، افزود: متهمان قصد داشتند در پوشش خانوادگی این مقدار از مواد مخدر را به تهران منتقل که با هوشیاری مأموران دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

شناسایی و دستگیری ۲ سارق کابل برق با ۵۵ فقره سرقت در کاشان

وی همچنین از شناسایی و دستگیری دو سارق کابل برق با ۵۵ فقره سرقت در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: به دنبال چندین فقره سرقت کابل‌های برقی در کاشان که موجب خسارت‌هایی نیز به اموال عمومی شده بود پرونده‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل و مراتب مورد پیگیری پلیس کاشان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تاکید کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام بررسی‌های میدانی و تحقیقات پلیسی و همچنین هدفمندسازی گشت‌زنی‌های انتظامی، دو نفر از سارقان را که در یکی از مکان‌های فرعی خلوت در حین سرقت بودند را مشاهده و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهمان در تحقیقات فنی به عمل آمده با قرار گرفتن در برابر مستندات غیرقابل انکار پلیس، به ارتکاب ۵۵ فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان کاشان اعتراف کردند.

کد خبر 5397511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha