۲۳ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۴۷

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس:

موضوع انتزاع پارسیان برای همیشه از دستور کار خارج شود

موضوع انتزاع پارسیان برای همیشه از دستور کار خارج شود

بندرعباس - نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: موضوع انتزاع پارسیان برای همیشه از دستور کار خارج شود و با روح و روان مردم بازی نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جباری پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری هرمزگان که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، گفت: دولت سیزدهم بر مبنای عدالت محوری، فساد ستیزی و رفع تبعیض شکل گرفته است؛ وجود فقر با ظرفیت‌های هرمزگان متناقض است و نمی‌دانیم مردم ما با این ظرفیت ها کجا قرار گرفته‌اند.

وی افزود: شاخص‌های توسعه‌ای ما بسیار معنادار است در استان ما را با کشورهای حاشیه خلیج فارس مقایسه می‌کنند اما در کشور هرمزگان با استان‌های همجوار مقایسه می‌شود.

جباری بیان داشت: در حوزه بهداشت و درمان ما یک استان هستیم و یک دانشگاه علوم پزشکی در حالی که یکی از استان‌های همجوار ما ۲۰ دانشگاه و دانشکده پزشکی و در اکثر بیمارستان‌هایشان همه مسائل تخصصی وجود دارد اما ما برای یک ام آر آی باید به یزد و کرمان برویم.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه که نیاز امروز کشور است وحدت و همدلی است و خواهش می کنم یکبار برای همیشه دستور دهید انتزاع پارسیان از دستور خارج شود و روح و روان مردم آزرده نشود.

کد خبر 5399127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha